اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد لرستان خبر داد

پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان چگنی

مدیرکل کمیته امداد استان لرستان از پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های مختلف به مددجویان شهرستان چگنی خبر داد.

پرداخت 20 میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان چگنی

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ولی‌الله منتظری عصر امروز در بازدید از طرح‌های عمرانی شهرستان چگنی ضمن ارائه آمارهای مختلفی از خدمات امداد از شهرستان چگنی در زمینه خودکفایی، جذب مشارکت‌ها، جذب اعتبارات و صیانت از حقوق شهروندی مددجویان امداد، گفت: امداد بیشترین رویکرد خود را به اشتغال، رشد اقتصاد خانوادها و ترویج فرهنگ کار و تلاش اختصاص داده است.

وی ادامه داد: در منطقه چگنی بهترین کلاس‌های آموزشی کوتا و بلندمدت را داریم و با توجه به محرومیت مزمن و پردامنه‌ای که در این منطقه متراکم شده است، با همکاری بانک‌ها و منابع داخلی امداد نزدیک به 20 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار متقاضیان محروم قرار داده‌ایم و امیدواریم که در سال آینده بتوانیم اعتبارات بیشتری به مناطق محروم وکمتر توسعه‌یافته اختصاص دهیم.

فرماندار چگنی نیز ضمن تقدیر از امداد و فعالیت‌های فقرزدایی این نهاد، ابراز داشت: کمیته امداد از یادگارهای رهبر فقید انقلاب اسلامی ایران است و به داد مردمی می‌رسد که صدای آنها به هیچ نقطه‌ای نمی‌رسد.

نورالدین درمنان اذعان داشت: روش کمیته امداد در مسیر فقرزدایی طریقی جهادگونه است که می‌تواند الگوی خیلی از ادارات و سازمان‌ها قرار گیرد و نام نیک امداد و امام برای همیشه در تاریخ ثبت شده است.

در ادامه محمد کردعلیوند، رئیس کمیته امداد شهرستان چگنی نیز اذعان داشت: کمیته امداد در مسیر فقرزدایی طریقی جهادگونه دارد.

وی از پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال تسهیلات در قالب طرح‌های مختلف به مددجویان شهرستان چگنی خبر داد.

انتهای پیام/2304/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول