اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

اهتمام سران سه قوه برای اجرای اقتصاد مقاومتی/همه باید کمک کنیم

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: خلق اقتصاد مقاومتی ادامه راه شهداست.

اهتمام سران سه قوه برای اجرای اقتصاد مقاومتی/همه باید کمک کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد عصر امروز در جمع مردم و مسئولان دشتستان اظهار داشت: بندگی خداوند سبب می‌شود که ویژگی‌ها و خصایص خداوند در وجود انسان تجلی یابد و در سایه این بندگی انسان مظهر جلال و جمال حق می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مأموریت داریم به بالاترین مرحله از قدرت دست یابیم، افزود: قدرت تنها به قدرت نظامی نیست بلکه قدرت علمی، قدرت اقتصادی، قدرت فرهنگی و ... نیز است و انسان‌های متدین در قله اقتدار قرار دارند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، خاطرنشان کرد: اقتصاد مقاومتی یکی از مباحث مهم است که به آن توجه داریم و بانوان جامعه اسلامی با مدیریت مصرف در خانواده نقش اساسی در تحقق آن دارند.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در واقع مدیریت صحیح مصرف و استفاده درست از سرمایه‌ها و دوری از اسراف است و سبب شکل‌گیری اقتصاد پویا می‌شود.

وی اضافه کرد: همه ارکان نظام و مردم امروز می‌خواهند مصرف را کاهش دهند و همه باید کمک کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف افزود: نباید روزانه 650 میلیون مترمکعب گاز در کشور سوخته شود و ایجاد آلایندگی کند و باید نهایت صرفه‌جویی را داشته باشیم.

ابوترابی‌فرد ابراز داشت: منابع باید تکیه‌گاه اقتصاد ایران باشند و همه مردم و مسئولان باید اصل صرفه‌جویی و مدیریت مصرف را سرلوحه خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: ادامه راه شهدا در واقع خلق اقتصاد مقاومتی است که اقتصادی پویا و مبتنی بر تولید است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحریم‌هایی که امروز وجود دارد را باید به فرصت تبدیل کنیم و باید با تحقق اقتصاد مقاومتی به سمت موفقیت حرکت کنیم.

ابوترابی‌فرد افزود: ایران اسلامی باید به عنوان قدرت برتر جهان در دیدگان ظهور کند و ملت ایران نشان داده که می‌تواند نیم قرن در برابر آمریکا بایستد و به پیروزی برسد.

وی گفت: برای افزایش قدرت اسلام و شکست استکبار باید به علم و ایمان خود را مجهز کنیم و باید تلاش کنیم انقلاب اسلامی را به حضرت بقیه‌الله (عج)متصل کنیم.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول