اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس تأکید کرد

بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دولتی و مردمی در اقتصاد مقاومتی

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب در مجلس شورای اسلامی گفت: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دولتی و مردمی در اقتصاد مقاومتی الزامی است.

بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های دولتی و مردمی در اقتصاد مقاومتی

مهدی عیسی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی ما باید این امر را به عنوان یک اصل در زندگی خود جاری سازیم.

وی افزود: دست‌یابی به اقتصاد مقاومتی تنها با تلاش ارگان‌های دولتی میسر نیست بلکه همکاری مردم در رسیدن به نقطه هدف الزامی است.

عیسی‌زاده عنوان کرد: ملت ایران به عنوان مردم انقلابی و مقلد مقام معظم رهبری موظف هستند تا فرمایش ایشان را نه به عنوان یک بخش‌نامه بلکه به عنوان یک وظیفه شرعی در نظر گرفته و در مسیر شکوفایی اقتصاد مقاومتی پایدار و پویا در کشور قدم بردارند.

وی تصریح کرد: هدف از اجرایی کردن طرح اقتصاد مقاومتی باید ارتقای کیفیت تولیدات داخلی و رساندن آن‌ها به ارزش واقعی خود در داخل و خارج از مرز کشور باشد.

نماینده مردم میاندوآب، شاهین‌دژ و تکاب خاطرنشان کرد: منظور از اقتصاد مقاومتی اعمال مدیریت بر تولید، مصرف و توزیع بر محصولات داخلی است زیرا عدم مدیریت صحیح و مناسب نقطه‌ای است که دشمنان از آن در نابودی اقتصاد کشور استفاده می‌کنند.

عیسی‌زاده عنوان کرد: ایران پس از انقلاب اسلامی و آغاز تحریم‌های چندین ساله متوالی با وجود فشارهای وارده بر آن باز در مسیر شکوفایی گام برداشته تا جایی که توانسته در غنی‌سازی هسته‎ای به خودکفایی برسد.

وی تاکید کرد: همچنان که در موارد هسته‌ای و جنگی توانسته‌ایم خود را به مراتب بالاتری برسانیم اگر کمر همت ببندیم در بخش کشاورزی و صنایع نیز می‌توانیم شاهد شکوفایی باشیم.

عیسی‌زاده اعلام کرد: وظیفه‌ی همه ملت این است که سعی کند کشور را مستحکم، غیرقابل نفوذ و غیر قابل تاثیر از دشمن حفظ کند.

وی اظهار داشت: در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی اصل مهم مقاوم بودن اقتصاد کشور است، باید بتوانیم اقتصاد کشور را در مقابل آنچه که ممکن است در معرض توطئه دشمن قرار بگیرد مقاوم‌ سازیم.

عیسی‌زاده خاطرنشان کرد: استفاده از تمام ظرفیت‌های دولتی و مردمی، حمایت از تولیدات داخلی، مقاومت اقتصادی، مدیریت مصرف و ارز و ... از ارکان اصلی پیروزی در اقتصاد مقاومتی هستند.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول