اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با تعطیلات نوروزی صورت می‌گیرد

فعالیت 4200 نفر روز نجاتگر امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: در ایام تعطیلات نوروزی 4 هزار و 200 نفر روز نجاتگر امداد و نجات نوروزی در سطح جاده‌های استان مستقر و تا 17 فروردین‌ماه 93 آماده فعالیت هستند.

فعالیت 4200 نفر روز نجاتگر امداد و نجات هلال احمر خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرحیم شهریاری صبح امروز در ستاد سفر خراسان جنوبی اظهار داشت: تعداد 23 پایگاه جاده‌ای هلال احمر همزمان با تعطیلات نوروز 93 در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

وی تصریح کرد: از این تعداد 22 پایگاه به صورت 12 ساعته و یک پایگاه در محور فردوس به صورت 24 ساعته با تعداد 900 نفر روز از امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر به مسافران و گردشگران خدمت‌رسانی می‌کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از استقرار 14 پایگاه ثابت امداد و نجات هلال احمر در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین پنج پایگاه سیار و یک پایگاه موقت در این ایام مستقر می‌شوند.

شهریاری یادآور شد: طی این ایام 4 هزار و 200  نفر روز نجاتگر امداد و نجات نوروزی در سطح جاده‌های استان مستقر و تا 17 فروردین‌ماه 93 آماده فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: 7 هزار جلد کتاب در ارتباط با آداب سفر و بخش‌های فرهنگی، پایگاه‌های امداد و نجات و غیره نیز چاپ و در پایگاه‌های هلال احمر بین مسافران و گردشگران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/69017/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول