اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل خراسان جنوبی خبر داد

پیش‌فروش اینترنتی 800 بلیت نوروزی در خراسان جنوبی

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌‌های مسافربری خراسان جنوبی گفت: تاکنون 800 نفر نسبت به پیش فروش بلیت سفر نوروزی از طریق اینترنت اقدام کرده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته رشد 30 درصدی داشته است.

پیش‌فروش اینترنتی 800 بلیت نوروزی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ابراهیم نصری صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی ستاد سفر خراسان جنوبی اظهار داشت: طی 20 روز تعطیلات نوروزی 35 نفر به صورت شبانه‌روزی به مسافران خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: تاکنون 800 نفر نسبت به پیش فروش بلیت سفر نوروزی از طریق اینترنت اقدام کرده‌اند که این میزان نسبت به سال گذشته رشد 30 درصدی داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری خراسان جنوبی با بیان اینکه پایانه غرب بیرجند همزمان با تعطیلات نوروزی آماده ارائه خدمات به مسافران است، افزود: این پایانه با 100 درصد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی احداث شده است.

نصری ادامه داد: در این پایانه 6 دستگاه اتوبوس با اعتباری بالغ بر 300 میلیون تومان نیز به کار گرفته شده است.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه شعار سال جاری افزایش ضریب سفر است در این راستا تمامی رانندگان و مدیران آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافربری خراسان جنوبی متذکر شد: همچنین تعداد 4 هزار جلد کتاب و دفترچه راهنمای مسافر در استان توزیع می‌شود.

نصری خاطرنشان کرد: تا پایان سال مالی تعداد 6 دوربین کنترل سرعت با اعتباری بالغ بر 900 میلیون تومان در جاده‌های استان نصب می‌شود.

انتهای پیام/69017/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول