اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست ستاد تنظیم بازار مطرح شد

عدم نظارت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بر بهداشت نان و نانوایی‌ها

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موضوع بهداشت نانوایی‌ها و نان به صورت مستقیم با سلامت مردم ارتباط دارد که در این خصوص علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد نظارتی ندارد.

عدم نظارت علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بر بهداشت نان و نانوایی‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سالار حسین‌پور شامگاه شنبه در ستاد تنظیم بازار استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: نظرات‌های ما در سازمان صنعت، معدن و تجارت بر بازار و کنترل کیفیت‌ها و قیمت‌ها تا 20 فروردین ادامه خواهد داشت.

وی به کشیک‌های نوروزی در این ایام اشاره کرد و گفت: صنوفی که با گردشگران و مهمانان نوروزی سر و کار دارند را ساماندهی کرده و برای تعطیلات نوروزی از میان آن‌ها کشیک انتخاب کرده‌ایم که از جمله آنها می‌توان به صنف میکانیک‌ها اشاره کرد.

وی همچنین از راه‌اندازی کشیک برای خبازی‌ها در استان گفت و از تمهیداتی برای تشویق آن‌ها جهت خدمت هر چه بیشتر به میهمانان نوروزی سخن به میان آورد و افزود: مقدار 80 تن آرد به عنوان تشویق در اختیار نانوایان خوب قرار می‌دهیم.

این مسئول گریزی هم به وضعیت نامطلوب بهداشت در خبازی‌های استان زد و گفت: نان مقوله‌ای است که به صورت مستقیم با سلامت مردم سر و کار دارد و اکنون می‌بینیم که در استان ما دانشگاه علوم پزشکی نظارتی بر بهداشت نانوایی‌ها ندارد و سلامت مردم این‌گونه در خطر است.

حسین‌پور از استقرار شش شعبه تعزیرات در این استان گفت و افزود: در هر شعبه تعزیرات تعداد دو بازرس ما نیز حضور دارند تا بر بازار استان در تعطیلات نوروزی نظارت کافی داشته باشیم.

وی همچنین از قیمت کنونی انواع گوشت در استان خبر داد و گفت: در بازار اکنون گوشت گوساله منجمد هر کیلو 18 هزار و 500 تومان، گوشت بز و میش هر کیلوگرم 19 هزار تومان و گوشت بره و کهره هر کیلوگرم 25 هزار تومان به فروش می‌رسد.

این مسئول گفت: هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد در بازار استان و در مرکز آن 6 هزار و 700 تومان و در مراکز شهرستان‌ها 6 هزار و 800 تومان است.

انتهای پیام/2571/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول