اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

حل مشکلات درمان زنجان نیاز به توجه وزارت بهداشت دارد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به مشکلات موجود در حوزه درمان استان گفت: حل این مشکلات نیاز به توجه مسئولان وزارت بهداشت دارد.

حل مشکلات درمان زنجان نیاز به توجه وزارت بهداشت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا بیگلری بعدازظهر امروز در آیین افتتاح 151 دستگاه دیالیز در 25 دانشگاه و دانشکده و 51 بیمارستان که به صورت همزمان برگزار شد، با اشاره به شهرت زنجان به شهر شور و شعور حسینی اظهار داشت: خیران زنجانی خدمت در راه خلق را از این مکتب فرا گرفته‌اند.

وی با اشاره به سابقه طولانی فعالیت انجمن حمایت از بیماران کلیوی در استان زنجان اضافه کرد: خیریه‌های دیگری هم در این استان فعالیت می‌کنند که منشاء خیر محسوب می‌شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با اشاره به دشوار بودن کار در حوزه سلامت تصریح کرد: وزیر دولت وظیفه دشواری را پذیرفته است.

این مسئول به مشکلات حوزه سلامت استان زنجان در مناطق محروم اشاره کرد و ابراز داشت: ای کاش مسئولان وزارتخانه وقت بیشتری را برای شناخت این استان در حوزه مشکلات بخش درمان صرف کنند.

بیگلری با اشاره به مشکات موجود در حوزه درمان استان گفت: حل این مشکلات نیاز به شناسایی در مرحله نخست و سپس توجه مسئولان وزارتخانه مطبوع دارد.

در ادامه جلسه نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان زنجان هم در بخش درمان مشکلاتی دارد، ادامه داد: این مشکلات به نوعی منبعث از مشکلات کشوری است.

حجت‌الاسلام محمد موسوی صبر را از خصیصه‌های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد و گفت: توانمندی همراه با صبر این وزیر را جزو مسئولان محبوب قرار داده به طوری که اگر یک بار دیگر رای‌گیری شود تعداد آرای وی بیشتر از دوره قبل خواهد بود.

انتهای پیام/73004/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول