اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

بهداشت و درمان استان مرکزی در جایگاه نامطلوبی قرار دارد

استاندار مرکزی گفت: بهداشت و درمان استان مرکزی در جایگاه نامطلوبی قرار دارد.

بهداشت و درمان استان مرکزی در جایگاه نامطلوبی قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک محمد حسین مقیمی ظهر امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان آیت‌الله خوانساری اراک، اظهار داشت: بیمارستان آیت‌الله خوانساری باید در کنار درمان بیماری، به عنوان مرکز تشخیص سرطان در استان مرکزی نیز به کار خود ادامه دهد.

وی تصریح کرد: در راستای توسعه این مرکز 4 هزار متر زمین در اختیار بیمارستان قرار خواهد گرفت که این مهم افزایش 50 درصدی میزان پذیرش بیماران را منجر خواهد شد.

استاندار مرکزی اذعان کرد: با تعامل دستگاه‌های اجرایی، کمک مردم و اعتبارات دولتی فاز دوم بیمارستان در سه سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی در ادامه خواستار انتقال سازه‌های سازمان هلال احمر به مکانی دیگر شد که این مرکز با موافقت رئیس سازمان هلال احمر استان مرکزی به انتهای خیابان جهاد منتقل خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز در ادامه گفت: این سازمان طی مصوبه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان متعهد به خرید دستگاه‌های ام.آر.آی، سی.تی.اسکن و سنگ‌شکن شده است.

حجت‌الاسلام آیت‌الله عباسیان اظهار داشت: خرید تجهیزات یاد شده و توسعه این مرکز نیازمند مبلغ 200 میلیارد ریال است که در راستای جذب این اعتبارات، انتشار اوراق وقفی جمعی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: اوراق وقفی جمعی در یک‌هزار و 400 شعبه بانک ملت در سراسر کشور به فروش خواهد رسید.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تاکید کرد: در سال جاری بیش از 91 طرح با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال در استان مرکزی وقف شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: با خرید تجهیزات مورد نیاز، در آینده‌ای نزدیک بیمارستان آیت‌الله خوانساری به مرکز تصویربرداری تخصصی استان مرکزی تبدیل خواهد شد.

انتهای پیام/87003/ق20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول