اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

ایجاد بازار مناسب برای خرمای دشتستان ضروری است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ایجاد بازار مناسب برای خرمای دشتستان ضروری است.

ایجاد بازار مناسب برای خرمای دشتستان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حجت‌الاسلام سید محمدحسن ابوترابی‌فرد شامگاه شنبه در جمع خبرنگاران در شهر برازجان اظهار داشت: امروز امنیت موجود در ایران اسلامی بسیار بالاست و بالاترین امنیت در بین کشورهای خاورمیانه متعلق به ایران است.

وی افزود: ایران دارای قدرت بزرگ دفاعی و همچنین رتبه فاخر سیاسی است و روز به روز شاهد افزایش اقتدار ایران اسلامی در همه عرصه‌ها هستیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم رشد و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه اقتصادی، خاطرنشان کرد: در واقع ایران باید به یک قدرت بزرگ اقتصادی با بالاترین سطح رفاه و کمترین فاصله طبقاتی تبدیل شود تا شایسته اسلام و جمهوری اسلامی و ملت ایران باشد.

ابوترابی‌فرد تصریح کرد: ایران ظرفیت بالایی برای پیشرفت‌های اقتصادی دارد و برای تحقق این مهم باید همه دست به دست هم دهیم و در این راه حرکت کنیم.

وی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم با توسعه کشاورزی، صنعت و افزایش صادرات، اقتصاد مقاومتی را که مورد نظر رهبر معظم انقلاب است در سال‌‎های پیش رو رقم بزنیم.

این مسئول به قابلیت‌های اقتصادی و صنعتی بوشهر اشاره کرد و افزود: استان بوشهر را می‌توان به عنوان یک استان پیشگام در عرصه اقتصاد مقاومتی شناخت و باید در راستای تقویت زیرساخت‌های اقتصادی این استان گام برداشت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بدون تردید استان بوشهر نماد توسعه صنعتی و فناوری‌های نوین به‌ویژه در عرصه صنعت پتروشیمی کشور و فرآوری گاز است.

ابوترابی‌فرد ابراز داشت: این استان علاوه بر موفقیت در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، در حوزه کشاورزی نیز پیشتاز و پیشگام است و پیشرفت قابل قبولی داشته است.

وی اضافه کرد: تولیدکنندگان خرمای دشتستان زحمات بسیار زیادی متحمل می‌شوند و باید برای فروش محصول نخلداران و یافتن بازار مناسب تلاش بیشتری شود.

ابوترابی‌فرد افزود: بدون تردید تولید 45 هزار تن آبزیان در استان بوشهر در سال رتبه بسیار بزرگی است که نشانه جایگاه آبزی‌پروری بوشهر است.

وی در پایان یادآور شد: استان بوشهر ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی برای توسعه و پیشرفت بیشتر دارد و نباید فرصت‌ها در این منطقه هدر رود.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول