اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال جاری صورت گرفت

صادرات 50 هزار تن خرمای مضافتی از بم

فرماندار بم گفت: بهترین و مرغوب‌ترین خرمای مضافتی جهان در بم تولید می‌شود و تاکنون بیش از 50 هزار تن خرما از بم صادر شده است.

صادرات 50 هزار تن خرمای مضافتی از بم

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حسین زین‌الصالحین پیش از ظهر امروز در حاشیه سفر سفیر چین به بم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان بم از جاذبه‌های گردشگری متعددی برخوردار است و در سفر سفیر کشور چین به بم در این زمینه صحبت کرده‌ایم و ایشان در زمینه فراهم‌سازی شرایط ورود گردشگران چینی به شهرستان بم قول مساعد داده‌اند.

وی گفت: از سفیر چین درخواست داریم تا به عنوان سفیر فرهنگی بم در چین، هر چه بیشتر جاذبه‌ها و ظرفیت‌های متعدد بم را به ملت و سرمایه‌گذاران چینی معرفی کنند.

زین‌الصالحین به تولید سالانه بیش از 200 هزار تن خرمای مضافتی در بم اشاره کرد و افزود: در صورت صادرات خرما به چین اقتصاد منطقه متحول‌تر می‌شود.

وی عنوان کرد: بهترین و مرغوب‌ترین خرمای مضافتی جهان در بم تولید می‌شود و تاکنون بیش از 50 هزار تن خرما از بم صادر شده است.

زین‌الصالحین صنعت خودروسازی را از جمله ظرفیت‌های بم برشمرد و گفت: در حال حاضر بم از قطب‌های خودروسازی در کشور محسوب می‌شود که شرکت‌های چینی در این زمینه همکاری بسیار خوبی دارند.

وی گفت: امیدواریم تا فعالیت شرکت‌های خودروسازی چینی در منطقه ارگ جدید بم افزایش پیدا کند.

فرماندار بم با اشاره به برگزاری همایش بزرگ راهنمایان گردشگری کشور در بم عنوان کرد: صنعت گردشگری صنعتی مهم و پویا بوده و توجه به آن توسعه همه جانبه را به همراه دارد.

انتهای پیام/2446/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول