اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان:

رسانه‌ها باید قالب فرهنگی حوزه اقتصاد را مشخص کنند

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان با تأکید بر اینکه عملکرد بسیج رسانه تکلیف‌محور باشد، گفت: رسانه‌ها باید قالب فرهنگی حوزه اقتصاد را مشخص کنند.

رسانه‌ها باید قالب فرهنگی حوزه اقتصاد را مشخص کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید محمدکاظم حجازی شامگاه شنبه در شورای همفکری بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه باید بسیجی‌وار در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در ارتباط با اقتصاد مقاومتی وارد شویم، مهم‌ترین تکلیف بسیج را سربازی در رکاب ولایت عنوان کرد.

وی با بیان اینکه بسیج رسانه باید با هوشمندی مسیر حرکت را شناخته و طی طریق در آن را مبنای کار خود قرار دهد، گفت: بسیج رسانه، چگونگی تحقق برنامه‌های مورد نظر رهبری را باید هدفگذاری کند.

رئیس شورای عالی بسیج رسانه استان همدان بسترسازی برای تحقق اقتصاد مقاومتی را یکی از ارکان مهم کاری بسیج رسانه عنوان کرد و ادامه داد: در جلسات باید به صورت مشخص به تبیین این موضوع بپردازیم.

وی با بیان اینکه رویکرد اقتصاد مقاومتی همراه با یک رویکرد فرهنگی است، افزود: رسانه‌ها باید قالب فرهنگی حوزه اقتصاد را مشخص کرده و آن را به کارگزاران حوزه اقتصاد معرفی کنند تا زمینه برای تحقق این سیاست ایجاد شود.

حجازی با تأکید بر اینکه باید تکلیف‌محور بود و از دادن شعار دوری کرد، تصریح کرد: سهم بسیج رسانه در کمک و مددرسانی برای تحقق فرمان رهبری مشخص شود و در وهله بعدی در راستای اجرای آن برنامه‌ریزی و اقدام صورت گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان هم با بیان اینکه بسیج رسانه یکی از افتخارات استان است، از ظرفیت‌های بسیار آن سخن راند و گفت: بسیج رسانه در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی توانایی میدان‌داری دارد.

خسرو بیات با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تمام توان از بسیج رسانه حمایت می‌کند، ابراز داشت:  با کار جمعی و استناد به ارزش‌ها و آرمان‌ها می‌توان کارهای ماندگار و بزرگی را خلق کرد.

علی بقایی معاون فرهنگی سپاه همدان نیز مجموعه بسیج رسانه را قرارگاهی رسمی برای جبهه فرهنگی عنوان کرد و گفت: باید این جبهه رسانه‌ای را توسعه داده و تقویت کرد.

انتهای پیام/89002/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول