اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای بسیج رسانه گلستان:

«بسیج رسانه» جبهه‎ای قدرتمند در مقابل هجمه‎های دشمن باشد

رئیس شورای بسیج رسانه گلستان بر ضرورت وحدت و هم افزایی رسانه‎های همسو با اهداف نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: بسیج رسانه باید جبهه‎ای قدرتمند در مقابل با هجمه‎های دشمن باشد.

«بسیج رسانه» جبهه‎ای قدرتمند در مقابل هجمه‎های دشمن باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی منصوری‎رضی عصر امروز در سومین جلسه «بسیج رسانه» که در دفتر هفته‎نامه پژواک سخن برگزار شد، اظهار داشت: بسیج رسانه در قدم‎های نخستین سعی دارد که تعلقات فکری خود را اعلام کند.

وی تصریح کرد: از صاحبان اندیشه و قلمی که در عرصه اطلاع‎رسانی و پیشبرد اهداف نظام اسلامی نقش‎آفرین هستند این انتظار وجود دارد تا با تمام توان از بسیج رسانه حمایت کنند.

هم‎افزایی رسانه‎ای رمز پیشرفت است

رئیس شورای بسیج رسانه گلستان با بیان اینکه رسانه‎های همسو با اهداف انقلاب در یک هدف مشترک هستند، افزود: رشد و تعالی انقلاب اسلامی یک اصل اساسی است که رسانه‌ها باید در این راستا فعالیت‎های موثر و مستمر انجام دهند.

منصوری‎رضی با اشاره به اینکه هم‎افزایی رسانه‎ای رمز پیشرفت است، یادآور شد: امیدبخشی در جامعه، تقویت اتحاد و انسجام عمومی، حرکت در مسیر امام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری از وظایفی است که رسانه‎های معتقد به نظام اسلامی باید به آن اهتمام ورزند.

وی با اشاره به اینکه ارائه راهکارهای مناسب با برگزاری جلسات هم‎اندیشی قابل دستیابی است، گفت: اصحاب رسانه می‎توانند در یک گفتمان کارگاهی در راستای بهبود فضای رسانه‎ای استان اظهارنظر کرده و با ارائه راهکارهایی درصدد کاهش مشکلات باشند.

رئیس شورای بسیج رسانه گلستان با بیان این الفت قلوب یکی از تاکیدات دینی و اعتقادی مسلمانان است، اظهار داشت: این موضوع در حوزه رسانه‎ها نیز صادق است بنابراین ممکن است گرایشات و سلیقه‎ها مختلف باشد اما آنچه مهم است تعالی نظام دینی و اسلامی زیر چتر ولایت فقیه است.

حسینی: نقد سازنده به بهبود وضعیت موجود کمک می‎کند

مدیرمسئول هفته‎نامه پزواک سخن نیز با تاکید بر اینکه برنامه‎های هدفمند به خروجی مثبت جلسات هم‎اندیشی کمک می‎کند، ابراز داشت: محتوای رسانه‎ها باید بر اساس اهداف انقلاب اسلامی باشد.

سیدمهدی حسینی بر ضرورت ساماندهی رسانه‎های استان تاکید کرد و بیان داشت: نقد سازنده رسانه‎ها می‎تواند نسبت به تقویت آنها در بهبود فضای رسانه‎ای استان کمک کند.

انتهای پیام/83001/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول