اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول انجمن بسیج و رسانه استان ایلام خبر داد

عضویت 157 خبرنگار در انجمن بسیج و رسانه ایلام

مسئول انجمن بسیج و رسانه استان ایلام گفت: در حال حاضر 157 خبرنگار عضو انجمن بسیج و رسانه استان ایلام هستند.

عضویت 157 خبرنگار در انجمن بسیج و رسانه ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عظیم پیرانی ظهر امروز در نشست شورای مرکزی بسیج رسانه استان ایلام با استاندار ایلام اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که از ابتدای شکل‌گیری تاکنون با استفاده از ظرفیت‌های مردمی توانسته خدمات ویژه‌ای را به نظام ارائه دهد.

وی ادامه داد: یکی از مصادیق بارز بسیج دوران هشت ساله دفاع مقدس بوده که از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل مردمی استفاده کرد و در برابر دشمنان تا بیخ دندان مسلح ایستادگی کرده است. امروز هم پس از جنگ تحمیلی دشمنان در فضا و عرصه دیگری وارد شده و با ابزار رسانه به جنگ نرم دشمنان پاسخ گفته‌اند.

این مسئول اضافه کرد: امروز ضرورت مشارکت مردم بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود و بهترین الگوی مشارکت مردم در همه عرصه‌ها همان شجره طیبه بسیج است. امروز بسیج می‌‌تواند زمینه مشارکت‌های اجتماعی مردم را فراهم کند. بسیج در جنگ سخت منسجم عمل کرد و امروز در جنگ نرم نیز می‌تواند با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات در این عرصه با موفقیت وارد شود.

پیرانی تصریح کرد: با بسیج رسانه می‌توان به راحتی در مقابل تهدیدات دشمنان ایستاد و آنان را همانند گذشته با شکست مواجه کرد. تعالی و تقویت پایه‌های کشور یکی از مهم‌ترین اهداف بسیج است که این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

مسئول انجمن بسیج و رسانه استان ایلام گفت: در استان ایلام نیز انجمن بسیج و رسانه و مطبوعات طی دو سال گذشته وارد میدان شده و تاکنون منشاء خدمات بی‌شماری شده است. در حال حاضر این انجمن دارای 157 نفر عضو بوده که در حوزه رسانه و مطبوعات فعالیت دارند.

وی ادامه داد: انجمن بسیج و رسانه استان ایلام توانسته در راستای بهره‌گیری از ظرفیت و پتانسیل رسانه اقدامات ارزنده‌ای را به جامعه ارائه دهد که شایسته تقدیر است.

انتهای پیام/2246/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول