اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دشتستان:

تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی از ماموریت‌های بسیج است

فرمانده سپاه دشتستان گفت: تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی و الگو شدن در اقتصاد از ماموریت‌های بسیج است.

تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی از ماموریت‌های بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، احمد عالی عصر امروز در آیین یادواره سردار شهید کرامت و سه شهید روستای بنار سلیمانی اظهار داشت: حضور در یادواره‌های شهدا نمادی از دلبستگی به ارزش‌هاست و باید همواره این مراسم‌ها را باشکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.

وی افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا سبب می‌شود که مردم با اهداف حماسه هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند و حضور در این یادواره‌ها لیاقت و شایستگی می‌خواهد.

فرمانده سپاه دشتستان خاطرنشان کرد: نظام اسلامی امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و روز به روز شاهد اقتدار و عزت‌آفرینی بیشتر نظام در عرصه بین‌المللی هستیم.

عالی با اشاره به نقش بسیج در نظام تصریح کرد: بدون تردید بسیج و سپاه نقش مهمی در موفقیت‌های نظام داشته‌اند و همواره شاهد حضور بی‌نظیر بسیج در عرصه هستیم.

فرمانده سپاه دشتستان با بیان اینکه ارزش‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا و کربلاست، خاطرنشان کرد: تقویت فرهنگ عاشورا در جامعه امری لازم است.

عالی با بیان اینکه تقویت حلقه‌های صالحین از برنامه‌های موفق بسیج است و در این مسیر اهتمام جدی داریم، گفت: دفاع از ارزش‌های اسلامی از ماموریت‌های سنگینی است که هر بسیجی بر عهده دارد.

فرمانده سپاه دشتستان بیان کرد: تبیین فرهنگ اقتصاد مقاومتی و الگو شدن در اقتصاد از ماموریت‌های بسیج است که امیدوار هستیم به توفیق لازم برسیم.

عالی به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا اشاره کرد و گفت: این اظهارات که به دنبال براندازی نیستیم در واقع نشانه لطف آنها نیست بلکه نشانه ضعف و ناتوانی آنهاست.

وی افزود: آنها هر تهاجمی علیه ما داشته‌اند ولی ما بزرگ شده مکتب امام حسین(ع) هستیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌ایم.

عالی ابراز داشت: جوانان ما اگر به شهدا اقتدا کنند قطعا نسل آینده موفق خواهد شد.

انتهای پیام/2452/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول