اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای قضایی کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد

نظارت دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل کارخانه‌ها

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی و نظارتی کهگیلویه و بویراحمد با نظارت قوی و دقیق برای رفع مشکل کارخانه‌ها هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

نظارت دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد برای رفع مشکل کارخانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی جمادی عصر امروز در نشست کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری؛ با حضور مسئولان قضایی، بانکی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد، اظهار کرد: شیوه اقتصاد مقاومتی ساکت و ساکن نیست بلکه در جهت کار و تولید ملی است و به این معنی است که همه اعضای جامعه در راستای استقلال اقتصادی چه در سطح خرد و چه در سطح کلان حرکت کنند.

رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: دستگاه قضایی در زمینه حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع اقدامات مؤثری انجام داده است و آن را در مسیر امن قرار داده بنابراین دستگاه‌های اجرایی و نظارتی استان با نظارت قوی و دقیق برای رفع مشکل کارخانه‌ها هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

رئیس شورای قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: زمانی که سرمایه‌گذار برای درخواست تسهیلات به بانک مراجعه می‌کند، بانک باید همه جوانب را در نظر بگیرد و طرح توجیه اقتصادی، آورده سرمایه‌گذار و تضمینات را به خوبی بررسی کند تا مشکلات پیش رو در آینده تکرار نشود.

در ادامه رضا بیرانوند نماینده صدا و سیما نیز گفت: رسانه ملی تلاش می‌کند تا با تولید و اجرای برنامه‌های رسانه‌ای فضای امنی برای سرمایه‌گذاری به وجود بیاورد.

وی اظهار کرد: صدا و سیمای استان برای تشویق بخش خصوصی مصاحبه و برنامه‌هایی را پخش کرده است تا در راستای رونق سرمایه‌گذاری زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی را فراهم کند.

در ادامه این نشست نمایندگان بانک‌های استان با گلایه از بازپرداخت نکردن تسهیلات توسط سرمایه‌گذاران استان خواستار همکاری بیشتر آنها و درخواست برگشت سرمایه‌ها به بیت‌المال شدند.

رضا هاشمی نماینده اتاق بازرگانی استان، کمبود سرمایه برای سرمایه‌گذاری را مهم‌ترین مشکلات استان دانست و گفت: اقتصاد؛ امنیت به ویژه امنیت روانی می‌خواهد و از آن جایی که ورود کالاهای قاچاق به سرمایه‌گذاری در داخل کشور آسیب رسانده است، نیاز به همکاری یکپارچه دولتی و غیردولتی دارد.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول