اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار خبر داد

بهره‌مندی 1700 خانوار در بهار از خدمات بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بهار گفت: یک‌هزار و 700 خانوار از خدمات مستمر و غیرمستمر بهزیستی شهرستان بهار بهره‌مند می‌شوند.

بهره‌مندی 1700 خانوار در بهار از خدمات بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، فریدالدین حجت‌الاسلامی ظهر امروز در مراسم سرکشی از 10 خانواده زیرپوشش بهزیستی شهرستان بهار اظهار داشت: اداره بهزیستی شهرستان بهار در راستای اهداف سازمان که توانمندسازی و بازتوانی جامعه است، در سه حوزه پیشگیری، توانبخشی و اجتماعی ارائه خدمات می‌کند.

وی افزود: در مجموع یک‌هزار و 700 خانوار از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی شهرستان بهار بهره‌مند می‌شوند. از ابتدای سال تاکنون 424 میلیون تومان مستمری و مبلغ 46 میلیون و 285 هزار تومان بن کارت، به مستمری‌بگیران پرداخت شده است.

وی ادامه داد: 18 میلیون تومان به دانشجویان، 20 میلیون تومان برای تعمیر مسکن، 52 میلیون و 600 هزار تومان کمک هزینه ازدواج، 32 میلیون و 200 هزار تومان کمک‌هزینه خرید وسایل منزل و 24 میلیون و 700 هزار تومان برای ساخت وسایل کمک توانبخشی توسط بهزیستی بهار هزینه شده است.

 حجت‌الاسلامی مهم‌ترین مشکلات مانع خدمات‌رسانی مناسب به معلولان را شامل نبود اعتبارات مناسب برای رفع نیازهای اساسی و ضروری منزل، مناسب نبودن مکان فیزیکی اداره دانست.

 وی به بیان انتظارات اداره بهزیستی و معلولان، از سایر ادارات پرداخت و گفت: مناسب‌سازی محیط و مبلمان شهری برای تسهیل در رفت و آمد معلولان، همکاری ادارات با بهزیستی در خصوص ارجاع توانخواهان برای کاهش بروکراسی اداری و انجام امور ایشان در حداقل زمان ممکن و با کمترین هزینه، پایبندی اداره به قانون سه درصد معلولان، بسترسازی ایجاد اشتغال پایدار معلولین توسط ادارات مرتبط، از مهمترین خواسته‌های این اداره است.

انتهای پیام/89028/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول