اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز صورت گرفت

بازدید سرزده فرماندار لنده از بهزیستی این شهرستان

فرماندار لنده به صورت سرزده از اداره بهزیستی این شهرستان بازدید و با رئیس این اداره دیدار کرد.

بازدید سرزده فرماندار لنده از بهزیستی این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، پیش از ظهر امروز فرماندار لنده از اداره بهزیستی این شهرستان به صورت سرزده بازدید و با رئیس اداره دیدار و گفت‌وگو کرد.

محمد مرادی، هدف از بازدیدهای سرزده از ادارات را تلنگری برای آمادگی ادارات برای خدمت‌رسانی به مردم خواند و اذعان داشت: حضور به موقع مسئولان و کارشناسان در ادارات خود یکی از موارد مهمی است که باید مورد توجه آن ها قرار گیرد.

فرماندار لنده در این بازدید کار بهزیستی و خدمات‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه را مقدس خواند و متذکر شد: سازمان بهزیستی با هدف تکریم و حفظ کرامت انسانی افراد و نیازمندان و مددجویان و معلولان جامعه شکل گرفته است.

مرادی افزود: یکی از مهم‌ترین مأموریت‌های سازمان بهزیستی تکریم معلولان و دادن روحیه و نشاط به این قشر از جامعه برای احیاء زندگی خود بوده که خوشبختانه به برکت نظام جمهوری اسلامی تا کنون در این زمینه خوب عمل کرده است.

وی به برخورد مسئولان با مددجویان و معلولان اشاره کرد و گفت: با توجه به لطافت روحی و روانی اقشار تحت حمایت این سازمان می‌طلبد در برخورد با آن‌ها نهایت احتیاط و دقت انجام شود.

فرماندار لنده یادآور شد: داشتن صبر و حوصله در برخورد با مددجویان و تلاش برای بالا بردن سطح رفاه زندگی و معیشت آنان باید در دستور کار قرار گیرد.

نورعلی کاظمی، رئیس اداره بهزیستی در این بازدید با اشاره به عملکرد اداره بهزیستی شهرستان لنده در یک سال گذشته، گفت: با حمایت‌های مسئولان استانی سازمان بهزیستی تاکنون توانستیم حمایت‌ها و کمک‌های خوبی را برای مددجویان و معلولان تحت حمایت این اداره جذب کنیم.

وی افزود: برنامه‌های بسیار خوبی در جهت حمایت از این قشر آسیب‌پذیر در لنده انجام شده که از آن جمله می‌توان پرداخت کمک‌ هزینه تحصیلی، کمک‌ هزینه ساخت مسکن، پرداخت هزینه‌های درمانی، صدور دفترچه‌های درمانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و دینی در این اداره اشاره کرد.

رئیس اداره بهزیستی لنده گفت: این اداره با 4 نیروی رسمی و 3 نفر کارورز و مستخدم در حال خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر جامعه است که می‌طلبد مسئولان بیش از این حمایت‌های خود را از این اداره داشته باشند.

فرماندار لنده در پایان این بازدید گفت: اداره بهزیستی از لحاظ خدمات اداری و نظم و انضباط کاری بسیار خوب عمل کرده و توانسته فضایی مناسب برای جامعه هدف خود به وجود آورد.

انتهای پیام/82013/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول