اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رفسنجان:

سیاست‌های اقتصادی اسلامی در ایران نهادینه شود

امام جمعه رفسنجان گفت: سیاست‌های اقتصادی اسلامی باید در کشور ما‌ نهادینه شود.

سیاست‌های اقتصادی اسلامی در ایران نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور پیش از ظهر امروز در‌ جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان با تسلیت شهادت حضرت فاطمه (س) و تاکید بر رعایت حرمت ایام فاطمیه در نوروز اظهار داشت: همه دستگاه‌ها تلاش کنند تا فضایی معنوی و اخلاقی در جامعه به وجود آید.

وی اذعان کرد: همه آحاد جامعه در قبال ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی که رهبری آن را بیان فرموده‌اند نقش دارند و باید تدابیری اندیشیده شود تا در شهرستان، استان و کشور تاثیر‌گذار شود.

رمضانی‌پور بیان داشت: مقام معظم رهبری برای این مسئله مهم اهمیت زیادی قائل هستند و اگر از گذشته‌های دور اقدام کرده بودیم، هیچ تهدیدی متوجه کشور ما نمی‌شد.

وی با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهد با مذاکرات مشکلات را حل کند، خاطر‌ نشان کرد: دلیل آن چالش در مسائل اقتصادی کشور است که امیدواریم حل شود.

رمضانی‌پور عنوان کرد: سیاست‌های اقتصاد مقاومتی می‌تواند در کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت پیاده شود و اقتصاد کشور را تضمین کند و همه باید در این راستا کمک کنیم و نقش‌آفرین باشیم.

وی افزود: اروپا این‌بار هیاهوی خود را به سمت روسیه نشانه رفته است، اما تحلیلگران اروپایی معتقدند جنگ اقتصادی با روسیه موجب متضرر شدن آنها به قیمت 13 تریلیون دلار می‌شود، زیرا اقتصاد روسیه به قدری محکم است که با این بادها نمی‌لرزد.

امام جمعه رفسنجان ابراز داشت: سیاست‌های اقتصادی اسلامی در کشور ما باید نهادینه شود و در این راستا دستگاه‌هایی که با قشر آسیب‌پذیر نظیر بهزیستی و کمیته امداد در ارتباط هستند به صحنه بیایند تا آسیب کمتری به این قشر وارد شود.

وی با تاکید بر تلاش اداره جهاد کشاورزی و مؤسسه تحقیقات پسته کشور برای حفظ محصولات کشاورزان خاطر ‌نشان کرد: در این زمینه کارشناسان و افراد باتجربه گماشته شود تا هر تدبیری برای حفظ محصول مردم اندیشیده شود.

رمضانی‌پور بیان کرد: شوراهای اسلامی و دهیاران نیز در این راستا کمک کرده و مردم را راهنمایی کنند، زیرا اگر محصول خوب باشد اقتصاد شهرستان هم رونق بیشتری دارد.

وی به عدم بودجه برای ساخت مصلی اشاره کرد و افزود: با 500 میلیون تومان ساخت مصلی را آغاز کردیم و در این زمینه حمایت همه جانبه از تمام دستگاه‌ها را می‌طلبیم و برای ساخت مصلی انگیزه‌ بالایی داریم تا کار به زمین نماند و آیندگان ما بتوانند از آن استفاده ببرند و با ساختن آن نیازهای معنوی، مذهبی و فرهنگی شهر رفع شود.

انتهای پیام/80016/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول