اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) قم:

تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی امکان‌پذیر است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به بازدید از بیش از 170 عرصه فعال در اقتصاد مقاومتی گفت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید به توان داخلی کشور اهمیت بیشتری داده شود.

تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توان داخلی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه استان قم، حسین مشرفیان اظهار داشت: ما در یک ماه گذشته از بیش از 170 عرصه فعال در زمینه اقتصاد مقاومتی که با کمک‌های مالی بسیج شروع به فعالیت کرده‌اند بازدید به عمل آوردیم و بیش از 100 نفر دیگر را نیز که شرایط دریافت تسهیلات مخصوص فعالیت در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی را دارند برای دریافت تسهیلات مورد نیاز خود از طریق بانک مهر اقتصاد به شعب این بانک معرفی کرده‌ایم.

وی به معنای اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و ادامه داد: اقتصاد مقاومتی به معنی تشخیص حوزه‌های فشار و متعاقباً تلاش برای کنترل و بی‌اثر کردن آن تاثیرهاست و در شرایط آرمانی تبدیل چنین فشارهایی به فرصت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی(ع) ابراز داشت: برای رسیدن به اقتصاد مقاومتی باید وابستگی‌های خارجی کاهش یابد و بر تلاش برای تولید داخلی کشور و خوداتکایی تاکید شود.

وی اضافه کرد: ما تاکنون برای آگاهی هرچه بیشتر و بهتر مردم و بسیجیان برای شرکت در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و فعالیت در آنها چندین جلسه رسمی و غیررسمی با مسئولین، بسیجیان و آحاد مردم برگزار کرده‌ایم و از طریق تبلیغات نیز اقداماتی صورت گرفته است.

مشرفیان خاطرنشان شد: با ابلاغ کلی 24 ماده‌ای اقتصاد مقاومتی از سوی امام خامنه‌ای بر همگان واجب است که هرچه دارند به کار گیرند و با تمام توان در این عرصه فعالیت کنند.

وی اطلاع‌رسانی دقیق، آموزش رایگان به بسیجیان و همچنین تنوع‌بخشی و اضافه کردن عرصه‌های دیگر را از واجب‌ترین اقدامات این طرح برای به هدف رسیدن دانست.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول