اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد نوروزی شهرداری قزوین مطرح کرد

بسیج شدن مسئولان در معرفی جاذبه‌های گردشگری قزوین به مسافران

رئیس ستاد نوروزی شهرداری قزوین گفت: مسئولان قزوینی در معرفی جاذبه‌های گردشگری به مسافران نوروزی با یکدیگر بسیج شوند تا جذب توریست به این شهر افزایش چشمگیری یابد.

بسیج شدن مسئولان در معرفی جاذبه‌های گردشگری قزوین به مسافران

حسین بهزادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با بیان اینکه ایام نوروز بهترین فرصت برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این شهر به مسافران نوروزی است، اظهار داشت: مسئولان قزوینی باید در راستای تحقق این مهم با هم بسیج شوند تا گردشگری رونق چشمگیری یابد.

وی بیان کرد: شهرداری قزوین و سایر دیگر دستگاه‌های اجرایی مربوطه مانند آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و فرمانداری شهر را آماده می‌کنند تا مسافران و گردشگران به خوبی از فضا و آثار تاریخی و دینی این شهر بازدید کنند.

بهزادپور با اشاره به اینکه جذب توریست وظیفه و مسئولیت اداره کل میراث فرهنگی، ‌گردشگری و صنایع دستی است و جزو وظایف اصلی شهرداری قزوین نیست، ابراز داشت: تاکنون این نهاد در کنار این اداره کل اقدامات به‌سزایی را در معرفی شهر قزوین انجام داده است.

این مسئول با بیان اینکه شهرداری قزوین از سال‌های گذشته در جذب توریست فعالیت‌های خوبی انجام داده و حتی بیش از وظیفه خود هزینه‌هایی را کرده و زیرساخت‌هایی را برای تحقق این مهم انجام داده است، ادامه داد: ساخت هتل از جمله این اقدامات بوده که این موضوع به تنهایی از وظیفه شهرداری قزوین خارج است و در ساخت آن باید دستگاه‌های اجرایی سیاست‌های تشویقی، انگیزشی و حمایتی را دنبال کنند تا با بسیج شدن یکدیگر گردشگری این شهر را رونق دهیم.

رئیس ستاد نوروزی شهرداری قزوین یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی مربوطه مانند استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نقش به‌سزایی در معرفی شهر قزوین به مسافران دارند که در تحقق این مهم با هدف جذب توریست تلاش کنند.

ارائه خدمات ستاد نوروزی شهرداری قزوین به مسافران

رئیس ستاد نوروزی شهرداری قزوین خاطرنشان کرد: بخشی از اقدامات ستاد نوروزی شهرداری قزوین مربوط به ایام تعطیلات نوروزی بوده که این ستاد در این ایام در ارائه خدمات به مسافران نوروزی فعالیت می‌کند تا خدمات و امکانات مناسبی به شهروندان و این مسافران ارائه دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری قزوین با به‌کارگیری المان‌ها و نمادهایی فضای شهر قزوین را بیشتر برای بازدید و معرفی این شهر به مسافران نوروزی آماده و مهیا می‌کند، ابراز داشت: این مهم به ویژه در مکان‌ها و فضاهایی مانند حمام قجر و سرای سعدالسلطنه که  توریست وجود دارد، بیشتر انجام می‌شود.

بهزادپور با بیان اینکه بیشتر المان‌هایی که به مناسبت عید نوروز در شهر قزوین به کار برده می‌شود با هدف معرفی قدمت، تاریخ، فرهنگ و گردشگری این شهر به مسافران و گردشگران نوروزی است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم فضای شهر را که مصادف با ایام فاطمیه است با کمترین تضاد آذین‌بندی کنیم.

رئیس ستاد نوروزی شهرداری قزوین با اشاره به اینکه پاکیزگی شهر در ایام تعطیلات نوروزی از اهمیت ویژه‌ای در جذب گردشگران دارد، عنوان کرد: به همین دلیل سازمان پسماند مدیریت شهری که از جمله سازمان‌های شهرداری قزوین است قبل از شروع سال جدید اقدام به رفت و روب این شهر می‌کند.

بهزادپور اضافه کرد: با تحقق این مهم می‌توان قزوین را به عنوان شهر نمونه در نظافت شهری به مسافران نوروزی معرفی کرد تا با کسب رضایت آنان از سفر کردن به این شهر به نحو مطلوبی گردشگری را رونق داد.

انتهای پیام/77009/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول