اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته قرآنی سوادکوه بیان کرد

فعالیت 80 مربی قرآنی در سوادکوه

رئیس کمیته قرآنی شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه از فعالیت 80 مربی فعال قرآنی در سوادکوه خبر داد.

فعالیت 80 مربی قرآنی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام غلامحسین ذاکری خطیر ظهر امروز در جلسه هفتگی طرح و برنامه قرآنی با اشاره به فعالیت 25 مرکز قرآنی در سوادکوه اشاره کرد و گفت: 9 موسسه فعال در شهرهای پل‌سفید، زیراب و شیرگاه و 17 خانه فعال در روستاهای سوادکوه و سوادکوه شمالی مشغول فعالیت قرآنی با مجوز اداره تبلیغات اسلامی هستند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با بیان اینکه بیش از یک‌هزار و 500 نفر در طول سال‌جاری از خدمات آموزشی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه استفاده کردند، افزود: قرائت قرآن تا سطح هشت، حفظ، مفاهیم، تفسیر بخشی از فعالیت‌های آموزشی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه است.

وی به برنامه‌های تبلیغی و ترویجی و اجتماعی حوزه قرآن اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه اشاره و خاطرنشان کرد: ثبت‌نام 115 نفر در طرح کشوری تفسیر نور‌الهدی سوادکوه، حضور بیش از 80 نفر در جشنواره‌های کودک و نوجوان، جوان و خانواده، ارائه بیش از 150 اثر دینی و فرهنگی و هنری در نخستین جشنواره قداست درخت که در هفته منابع طبیعی برگزار شد و اجرایی شدن 35 برنامه مختلف قرآنی در دهه فجر بخشی دیگر از فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی بود.

رئیس کمیته قرآنی شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه از صدور گواهینامه برای 400 مربی قرآن و حضور بیش از 80 مربی قرآنی دارای گواهینامه در مراکز قرآنی سوادکوه خبر داد و گفت: مراکز قرآنی تبلیغات اسلامی سوادکوه در جلسه ماهانه مدیران و مربیان با شاخص‌های مختلف مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و ملاک اختصاص طرح‌ها و تسهیلات نیز ارزیابی‌های ماهانه است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با بیان اینکه 18 وبلاگ مراکز قرآنی سوادکوه به روز هستند، افزود: در ارزیابی از فعالیت 350 وبلاگ قرآنی مازندران، هفت وبلاگ شهرستان سوادکوه به عنوان وبلاگ‌های برتر در بین 25 وبلاگ منتخب استانی انتخاب و تقدیر شدند.

ذاکری خطیر به ارزیابی سالانه دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی مازندران اشاره و تصریح کرد: کانون قران اداره تبلیغات اسلامی در ارزیابی از طرح‌های تبلیغی و ترویجی کانون‌های قرآن استان دارای رتبه دوم و در ارزیابی بخش ارتباطات دارای رتبه خوب و در ارزیابی فعالیت‌های آموزشی قرآن کریم دارای رتبه بسیار خوب بوده است.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول