اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی:

مقطع ابتدایی بهترین مقطع سنی برای یادگیری قرآن است

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: مقطع ابتدایی بهترین مقطع سنی برای یادگیری قرآن است.

مقطع ابتدایی بهترین مقطع سنی برای یادگیری قرآن است

طاهره عرفانیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در خصوص برگزاری طرح در محضر قرآن کریم اظهار داشت: اگر بخواهیم تربیت دانش‌آموزان دوره ابتدایی در ابعاد مختلف به نتیجه برسد، باید این دانش‌آموزان را با قرآن تربیت کنیم.

وی افزود: آموزش قرآن، توسعه و سرمایه‌گذاری است، زیرا دانش‌آموزان آینده‌سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با قرآن مانوس می‌شوند.

وی گفت: دانش آموزان مقطع ابتدایی بهترین مقطع سنی را برای یادگیری دارند، پس تلاش می‌کنیم تا با برگزاری این طرح برای معلمان و دانش‌آموزان، آنها را در همه ابعاد قرآنی، تربیت کنیم.

عرفانیان، هدف از برگزاری طرح در محضر قرآن را آموز‌ش‌های توجیهی و کیفیت بخشی آموزش قرآنی عنوان کرد و افزود: طرح در محضر قرآن ویژه معلمین و طرح ارتقاء دانش‌آموزان قرآن ویژه دانش‌آموزان دوره ابتدایی با حضور حسن فلاح، کارشناس مسئول برنامه توسعه آموزش‌های قرآن ابتدایی وزارت متبوع برگزار می‌شود.

وی افزود: این طرح، روز اول برای معاونین و کارشناسان مسئولان نواحی هفت‌گانه مشهد و مراکز قطب استان و روز دوم برای سرگروه‌های آموزشی نواحی هفت‌گانه مشهد و تبادکان برگزار می‌شود.

عرفانیان اظهار داشت: این طرح داوطلبانه و غیر اجباری است، امیدواریم با برگزاری این کلاس‌ها، آموزش قرآن کریم برای دانش‌آموزان مقطع ابتدایی به نقطه مطلوب برسد.

گفتنی است همزمان با برگزاری طرح در محضر قرآن‌ نیز دوره ضمن خدمت ویژه معلمین پایه اول که دارای دانش‌آموزان با نیازهای ویژه هستند، در مرکز شهید کامیاب همزمان در حال برگزاری است.

انتهای پیام/2202/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول