اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد

تدوین برنامه ضربتی برای بخش اشتغال خوزستان

معاون‌ اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان گفت: تدوین برنامه ضربتی برای بخش اشتغال در دستور کار ما قرار دارد.

تدوین برنامه ضربتی برای بخش اشتغال خوزستان

اقبال محمدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهارکرد: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه سیاست‌های اصل 44 اجرا شود و اینکه بخش خصوصی فعال شود تصمیم به برپایی نمایشگاه محصولات تعاونی‌های استان کردیم.

وی ادامه داد: با اقتصاد مقاومتی و فعال کردن بخش خصوصی و همچنین سپردن کار به دست مردم و حمایت از آن‌ها می‌توانیم با دشمن که امروزه به وسیله تحریم به ما فشار وارد می‌کند مقابله کنیم.

معاون‌ اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان اضافه کرد: از برنامه‌های سازمان در سال آینده می‌توانم به شناسایی واحدهای نیمه‌تعطیل و نیمه‌فعال در استان و طرح توسعه تعاونی‌های عمرانی که برای نخستین بار در خوزستان و آن هم در دو منطقه یک و هشت اهواز قرار است اجرا شود اشاره کنم.

وی ابرازکرد: همچنین تدوین برنامه کوتاه مدت، مهم و ضربتی اشتغال سال 93 که با فعال کردن ادارات کاریابی استان انجام خواهد شد در دستور کار ما قرار دارد.

انتهای پیام/72019/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول