اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل:

مهارت پایه اشتغال پایدار است

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: مهارت پایه اشتغال مولد و کارآمد است که می‌تواند زمینه‌ساز تحول و تحرک جدی باشد.

مهارت پایه اشتغال پایدار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای فنی استان اردبیل اظهار داشت: ما باید اهمیت این کار را به خوبی بدانیم که بدون مهار آموزی کارآفرینی و ایجاد فرصت اشتغال غیرممکن است.

وی با اشاره به ضرورت ارتقای هر چه بیشتر کیفیت اجرایی طرح‌های عمرانی و لزوم انجام نظارت‌های مستمر بر پیگیری اجرای طرح الزام به کارگیری کارگران دارای کارت مهارت در اجرای طرح‌های عمرانی تأکید کرد.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل خاطرنشان کرد: در راستای اهداف اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان، در طی سال‌های گذشته تعداد قابل ملاحظه‌ای از کارگران تحت آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای قرار گرفته و با گذراندن دوره آموزشی موفق به دریافت مهارت شده‌اند و برگزاری این دوره‌ها هم چنان ادامه دارد.

میرجعفریان تصریح کرد: در عصر معاصر و در تمام دنیا اشتغال بدون مهارت و آموزش مستمر دوام و بقا ندارد و امکان تداوم آن نیز بعید به نظر می‌رسد.

وی از همه دستگاه‌های اجرایی خواست تا در اجرای پروژه‌ها و انجام بهتر امور از ظرفیت مراکز فنی و حرفه‌ای و مهارت آموزی استفاده کنند.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل یادآور شد: قرار است از سال آینده فعالان بخش ساختمان که فاقد کارت ملی مهارت باشند در رتبه‌بندی و واگذاری کار به آنها توقف ایجاد شود تا اینکه مجاب باشند آموزش فنی و حرفه‌ای را بهتر و شایسته یاد بگیرند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه چند پیشنهاد دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل نیز بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/62003/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول