اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار اسدآباد خبر داد

تحقق 94 درصدی تعهد ایجاد اشتغال در اسدآباد

معاون فرماندار اسدآباد با اشاره به ایجاد 2 هزار و 123 شغل در این شهرستان گفت: 94 درصد از تعهدات ایجاد اشتغال در اسدآباد محقق شده است.

تحقق 94 درصدی تعهد ایجاد اشتغال در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، نادر ملایی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان اسدآباد اظهار کرد: کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری یکی از مهم‌ترین کارگروه‌های تخصصی این شهرستان است.

وی با بیان اینکه سهم و تعهد شهرستان اسدآباد از ایجاد اشتغال 2 هزار و 251 نفر است، تصریح کرد: از این تعداد، 2 هزار و 123 نفر شغل در شهرستان ایجاد شده است که تحقق 94 درصدی تعهد اسدآباد را شامل می‌شود.

معاون فرماندار اسدآباد، آموزش و پرورش و کمیته‌ امداد را از جمله نهادهایی دانست که در ایجاد اشتغال موفق عمل کردند و افزود: در این راستا آموزش و پرورش با اشتغال یکصد نفر و کمیته امداد با اشتغال بیش از 650 نفر توانستند گام‌ مهمی در ایجاد اشتغال پایدار و فصلی در سطح شهرستان بردارند.

وی افزود: اعضای این کارگروه زحمات زیادی را برای ایجاد اشتغال پایدار انجام داده‌اند البته نیاز به تلاش و همکاری بیشتر سایر نهادها برای تحقق 100 درصدی اشتغال داریم.

ملایی با اشاره به سیاست‌های ابلاغی که توسط رهبر معظم انقلاب به دولت ارائه شده است، ادامه داد: این سیاست‌ها چراغ راهی برای مسئولان و مردم بوده زیرا با این حرکت اقتصادی که ثمره آن آرامش است، می‌توانیم موفقیت کشور را در زمینه اقتصادی رقم بزنیم.

وی با بیان اینکه 46 طرح معوقه در شهرستان وجود دارد که با پیگیری‌ها، به همه این طرح‌ها فرصت داده شده است تا بتوانند مجدداً مشغول به کار شوند، گفت: با بهره‌برداری از این طرح‌ها قسمت عمده‌ای از مشکلات اشتغال این شهرستان بر‌طرف می‌شود.

انتهای پیام/89008/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول