اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخواست امام جمعه موقت گچساران از مسئولان

تکمیل مصلای گچساران به حرکتی انقلابی نیاز دارد

امام جمعه موقت گچساران با بیان این‌که وضعیت کنونی ساخت مصلای این شهرستان مطلوب نیست، گفت: تکمیل مصلای گچساران به حرکت انقلابی مسئولان مانند تکمیل زیرگذر این شهرستان نیاز دارد.

تکمیل مصلای گچساران به حرکتی انقلابی نیاز دارد

حجت‌الاسلام پرویز خواجه‌زاده امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: برخی مشکلات و معضلات در این شهرستان سبب نگرانی و ایجاد برخی آسیب‌های اجتماعی شده که لازم است مورد توجه ویژه مسئولان قرار گیرد.

وی افزود: وضعیت تشییع متوفیان از جلوی بیمارستان شهید رجایی گچساران که به نوعی به صورت عرف و رسم درآمده از جمله معضلاتی بوده که سبب بروز برخی مشکلات برای شهروندان شده است.

امام جمعه موقت گچساران با بیان این‌که تشییع متوفیان از جلوی بیمارستان شهید رجایی به سمت آرامستان‌ها باید مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد، افزود: فرهنگ‌سازی لازم در این زمینه ضروری است.

خواجه‌زاده تصریح کرد: این معضل اجتماعی سبب بروز برخی آسیب‌ها از جمله رعایت نکردن حقوق شهروندان به ویژه بیماران با ایجاد صداهای وحشتناک شده و همچنین موجب ایجاد ترافیک مقابل بیمارستان را نیز به همراه دارد.

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به روند کنونی ساخت پروژه مصلای گچساران گفت: مسئله مصلای نماز جمعه و روند کند ساخت این پروژه باید توسط مسئولان پیگیری شود.

خواجه‌زاده ضمن تشکر از زحمات فرماندار، نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، شهردار و اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان برای روند مطلوب تکمیل پروژه زیرگذر این شهرستان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی تکمیل مصلای گچساران خوب نیست و از مسئولان خواستارم تا در روند ساخت این پروژه مانند زیرگذر حرکتی انقلابی داشته باشند.

انتهای پیام/82001/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول