اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه باشت تأکید کرد

لزوم توجه مسئولان استانی به روند ساخت مصلی باشت

امام جمعه باشت از مسئولان استانی خواست که پروژه مهم و بزرگ مصلی باشت را در اولویت کاری خود قرار داده تا هرچه سریع‌تر این مصلی به مرحله افتتاح و بهره‌برداری برسد.

لزوم توجه مسئولان استانی به روند ساخت مصلی باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، عصر امروز جلسه شورای اداری شهرستان باشت با حضور سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالرحیم عبودی، امام جمعه باشت در این جلسه ضمن گرامی‌داشت ایام‌الله فجر و خیرمقدم به استاندار کهگیلویه و بویراحمد که همواره در خدمت به مردم شهرستان‌های استان از هیچ اقدامی دریغ نکرده، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای احیای اسلام و ارزش‌های اسلام برای جهانیان بود، انقلابی که احکام اسلام و قرآن در آن با جدیت اجرا می‌شود بنابراین کوتاهی حتی به اندازه لحظه‌ای به معنای خیانت به انقلاب است.

امام جمعه باشت اضافه کرد: همیشه شاهد نظارت مسئولان بر مشکلات شهرهای استان به خصوص شهرستان باشت بوده‌ایم که با دلسوزی تمام به مردم خدمت‌رسانی کرده‌اند و این جای قدردانی و سپاس از کلیه مسئولان استانی و شهرستانی را دارد.

وی با اشاره به مشکلاتی که در این شهرستان هنوز خودنمایی کرده و آشکار است، گفت: شهرستان باشت تا زمانی که بخش بود اگر گاهأ اعتراضی از سوی مردم به لحاظ کمبود امکانات پیش می‌آمد مشکل را شهرستان نبودن آن بر می‌شمردیم و اما طی دو سال و نیم گذشته از تبدیل این بخش به شهرستان ما نه تنها شاهد بهبود وضعیت بودجه در باشت نبوده بلکه مشکلات بیشتر از قبل شده و این موضوع نیاز به توجه فراوان دارد. عبودی با تاکید بر این‌که یک شهرستان باید دارای کلیه امکانات رفاهی و در شأن شهرستانی را داشته باشد،اذعان کرد: باشت اگر چه به ظاهر مستقل شده است اما هنوز ادارات زیادی در این شهرستان وجود دارد که به ادارات گچساران وابسته هستند و در بسیاری از موارد این ادارات فقط نمایندگی هستند که این موضوع در بسیاری موارد مشکلات عدیده‌ای را برای مردم باشت فراهم آورده است.

عبودی با بیان اینکه هنوز اداراتی نیز وجود دارد که در باشت باید استقرار یابند، ادامه داد: این شهر با توجه به وجود قبور مطهر امامزادگان فراوان خود محل خوبی برای قطب معنوی و فرهنگی شدن است اما متأسفانه هنوز دارای اداره اوقاف نبوده و این خود یک مشکل و نقض بزرگ این شهرستان است و از مسئولان هرچه سریعتر جهت استقرار آن اقدام کنند.

وی افزود: وجود تعاملات و اتحاد مردم و مسئولان باشتی در تمامی زمینه‌ها و عرصه کاملأ قابل مشاهده و تحسین است و این به معنای این است که در صورت حمایت و فراهم آوردن زمینه لازم پیشرفت در این شهرستان با سرعت خوبی انجام می‌گیرد.  

این مسئول در پایان از مسئولان استانی خواست که پروژه مهم و بزرگ مصلی باشت را در اولویت کاری خود قرار داده تا هر چه سریع‌تر این مصلی به مرحله افتتاح برسد.

انتهای پیام/82009/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول