اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

ساخت مصلی نماز جمعه دانسفهان ضروری است

امام جمعه دانسفهان گفت: دانسفهان نیاز جدی به پیگیری و ساخت مصلی نماز جمعه دارد.

ساخت مصلی نماز جمعه دانسفهان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام حسین انصاری شامگاه دوشنبه در جشن انقلاب شهر دانسفهان با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بر شرکت آگاهانه و پرصلابت در راهپیمایی حماسی 22 بهمن تأکید کرد.

امام جمعه شهر دانسفهان با اشاره به نیاز دانسفهان به مصلی و پیگیری این طرح تصریح کرد: با توجه به فاصله زیاد طوایف دانسفهان با محل مسجد جامع در روز جمعه قرار بر این بود تا وزارت بهداشت محل بهداری سابق این شهر را به مصلی اختصاص دهد که امیدواریم با مساعدت استاندار فعال، کوشا و دارای انگیزه کار بتوان نسبت به پیگیری و تفکیک این مکان اقدام کرد تا مشکلات به واسطه این پیگیری حل شود.

این مسئول ویژگی‌های فراوان انقلاب اسلامی را برشمرد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی متکی به خداوند متعال، رهبری و مردم است و بر این اساس قدرت‌طلبان خارجی در پی این بودند تا انقلاب اسلامی را از بین برده و مانع ایجاد آن شوند.

وی با بیان اینکه همه برابر انقلاب اسلامی ایستادگی کرده‌اند، ابراز داشت: امام راحل مردم را تعلیم داد تا با اتکا به خداوند متعال و معصومان به سوی پیروزی حرکت کنند و امام عصر (عج) نیز همواره حافظ انقلاب است و نظام اسلامی بالنده و زنده به حرکت خود ادامه می‌دهد تا بتوان این انقلاب را به یکی از قدرت‌های مطرح دینی در جهان تبدیل شود.

انصاری با اذعان به اینکه دشمنان درصدد نابودی انقلاب اسلامی هستند، ادامه داد: ملت ایران همواره روی پا ایستاده تا این انقلاب را به عنوان یک الگو در دنیا مطرح کند، همچنانکه در طول 35سال گذشته انقلاب اسلامی با وجود تحریم‌ها، دشمنان بر توطئه‌های سیاسی خویش نیز افزوده‌‌اند چراکه دشمنان نمی‌خواهند نظام اسلامی روی پای خود بایستد و به همین سبب به دنبال ضربه زدن به کیان نظام اسلامی هستند.

انصاری تصریح کرد: مردم شهیدپرور شهر دانسفهان با ایمان، تعهد و روحیه انقلابی همواره در صفوف انقلاب حضور داشته‌اند که تکثر مساجد و اقامه نمازهای جماعت نشان از روحیه معنوی مردم این شهر است که بتوان با تلاش و فعالیت در راه خدا در این مسیر ثابت قدم ماند.

انتهای پیام/77005/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول