اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:

همدان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان از آماده‌سازی دیار هگمتانه برای پذیرایی از مسافران نوروزی خبر داد.

همدان آماده استقبال از مسافران نوروزی است

کامران گردان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اعلام آمادگی همدان برای پذیرایی از مهمانان نوروزی در این شهر اظهار کرد: ستاد استقبال از نوروز با هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی فرمانداری تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: اسکان مسافران و دفاتر راهنمای مسافران در این ستاد برنامه‌ریزی شده و در مجتمع فرهنگی عین‌القضات مستقر شده است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان بیان داشت: شست‌وشوی معابر همدان انجام شده و از امروز با مساعدت شرایط جوی، گل‌کاری معابر آغاز شده است.

وی از خط‌کشی معابر و نصب و باسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: ایمن‌سازی وسط پل‌ها با شهردار هماهنگ شد تا ضمن جداسازی از بروز تصادفات بر روی پل جلوگیری شود.

گردان با اشاره به نصب دوربین‌های کنترل سرعت و هشداردهنده‌های لازم اضافه کرد: تابلوهای راهنمای مسافران نیز بازسازی و بازنگری شده است.

وی از لکه‌گیری اماکنی که به آسفالت نیاز دارد، خبر داد و گفت: اگر شرایط جوی اجازه دهد، آسفالت معابری چون بلوار شهید احمدی روشن و مابقی نیز ریخته و لکه‌گیری می‌شود.

رئیس کمیسیون خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک شورای شهر همدان به آماده‌سازی میدان سپاه اشاره کرد و افزود: با مساعدت هوا تا ایام نوروز آسفالت این نقطه انجام می‌شود چرا که زیرسازی آن انجام شده و بعد از آسفالت به تقاطع تبدیل می‌شود.

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های نو نیز به در این ایام وارد ناوگان عمومی خواهند شد، افزود: آموزش‌هایی نیز به شهروندان در رفتار با مسافران نوروزی داده شده است تا بتوانیم خاطره خوبی از همدان برای مهمانان نوروزی داشته باشیم.

گردان از عدم جریمه مسافران در حوالی آرامگاه برای پارک مسافران خبر داد و گفت: از راهنمایی و رانندگی درخواست کردیم برای سهولت بازدید مسافران از آرامگاه حکیم هزاره‌ها اجازه دهند مسافران در اطراف آرامگاه پارک داشته باشند.

وی در پایان اذعان کرد: در راستای زیباسازی، نورپردازی شهر بیشتر شده و تا عید تکمیل می‌شود تا شهر آماده استقبال از نوروز و مسافران شود.

انتهای پیام/89003/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول