اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی:

آذربایجان غربی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: اماکن گردشگری و تاریخی آذربایجان غربی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

آذربایجان غربی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

حسین امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک گردشگر در ابتدای ورود خود به شهر مقصد با چهار پرسش اینکه کجا بخوابم، چه چیزی بخورم، چه سوغاتی بخرم، و چه مکان‌هایی را باید ببینم، مواجه می‌شود و وظیفه ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان غربی پاسخ به این سؤالات است.

وی از طراحی نقشه‌های گردشگری هدفمند خبر داد و گفت: مسیرها و مقصدهای ویژه گردشگری در این نقشه‌ها تعیین شده است.

امامی با اشاره به چاپ شش تا هفت نوع نقشه گردشگری در آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: در این نقشه‌ها جاذبه‌های گردشگری استان منعکس شده است و در پشت آن‌ها نقشه شهرهای استان رویت می‌شود.

معاون میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی افزود: تمام خدمات ضروری در راستای خدمات رسانی به بحث گردشگری نوروزی در نقشه‌های گردشگری هدفمند وجود دارد.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌هایی که یک گردشگر در طول سفر خود به آن‌ها نیاز دارد مانند هتل‌ها، مهمان‌سراها، آژانس‌های مسافرتی، جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی، داروخانه‌های کشیک و بیمارستان‌ها در اختیار مسافران نوروزی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول