اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد خراسان شمالی خبر داد

توزیع 2 هزار بسته فرهنگی در پایگاه‌های نوروزی خراسان شمالی

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از توزیع بیش از 2 هزار بسته فرهنگی در پایگاه‌های نوروزی استان بین زائران و مسافران خبر داد.

توزیع 2 هزار بسته فرهنگی در پایگاه‌های نوروزی خراسان شمالی

حجت‌الا‌سلام ناصر هدایتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به همزمانی ایام نوروز با دهه فاطمیه اظهار کرد: به همین منظور برنامه‌های فرهنگی‌ای در سطح استان در نظر گرفته شده است که حرمت این ایام بیش از پیش نگه داشته شود.

وی با اشاره به طراحی 60 طرح بنر با موضوع دهه فاطمیه که تلفیقی از این ایام و نوروز بوده است بیان داشت: این طرح‌ها اکنون آماده توزیع در بین این مراکز مذهبی استان است.

به گفته معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی افزون بر این به مناسبت این ایام، برخی اقلام چون شکر برای توزیع بین مساجد آماده شده است.

وی بر حرمت‌گذاری ایام دهه فاطمیه تاکید کرد و افزود: باید علما، سخنرانان و مداحان در دهه فاطمیه زوایای مختلف زندگی پر برکت حضرت زهرا(س) را برای عزاداران تبیین ‌کنند.

حجت‌الاسلام هدایتی با بیان اینکه جامعه اسلامی برای رسیدن به سعادت نیازمند پیروی از راه و رسم بزرگان دین است یادآور شد: حضرت فاطمه زهرا(س) یکی از شخصیت‌های برجسته عالم اسلام است که بایستی راه و روش زندگانی آن حضرت الگوی جامعه قرار بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به قداست معنوی ایام فاطمیه حرمت‌گذاری مردم به مناسبت این ایام ضرورت دارد.

خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ط20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول