اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد عنوان کرد

آمادگی 7 پایگاه هلال احمر بجنورد برای طرح سلامت مسافران نوروزی

رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد گفت: هفت پایگاه هلال احمر این شهرستان برای اجرای طرح سلامت مسافران نوروزی آماده خدمات‌رسانی است.

آمادگی 7 پایگاه هلال احمر بجنورد برای طرح سلامت مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان شمالی، محمدعلی خلیلی با بیان اینکه این پایگاه‌ها در میادین و ورودی‌های استان مستقر شدند، اظهار کرد: در این طرح نوروزی 100 عضو از اعضای فعال شاخه جوانان جمعیت هلال احمر بجنورد برای راهنمایی مسافران نوروزی همکاری دارند.

وی افزود: خیمه‌های نماز در کنار این پایگاه‌ها دایر شده و جوانان مستقر در این مکان‌ها، خدمات گوناگونی از جمله ارائه نقشه شهر و راهنمایی مسافران نوروزی، پاسخ به سوالات شرعی، اجرای مسابقات فرهنگی و غیره انجام می‌دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد گفت: برقراری دو پست امداد و نجات جاده‌ای و آماده‌باش نیروهای امداد و نجات با تجهیزات از دیگر فعالیت‌های جمعیت هلال احمر بجنورد در ایام تعطیلات نوروز است.

وی اظهار کرد: این جمعیت برای اسکان اضطراری آسیب‌دیدگان حوادث احتمالی جاده‌ای برای خدمت‌رسانی بهتر به مسافران آمادگی کامل دارد.

خلیلی همچنین از اجرایی شدن طرح سحاب در راستای تعامل بین هلال احمر و مسافران خبر داد و گفت: در این طرح جوانان هلال احمر با انجام کار خداپسندانه قدمی در ترویج خدمات داوطلبانه برداشته و این امور را در جامعه به معرض نمایش می‌گذارند.

وی تصریح کرد: در این طرح حرکت‌های امدادی و بشردوستانه گروه‌های امدادی جوانان هلال احمر در قالب تیم‌هایی با دوچرخه در نقاط گردشگری و مسافرپذیر شهرستان گشت‌زنی و در صورت نیاز به راهنمایی و امدادرسانی می‌پردازند.

رئیس جمعیت هلال احمر بجنورد خاطرنشان کرد: ماهیت و کارکرد خدمات پروژه سحاب مانند گذشته داوطلبانه و در چارچوب اصول و اهداف بشردوستانه و با اولویت ایمن‌سازی، کنترل و مهار آسیب‌پذیری و ارائه خدمات امدادی و بشردوستانه است.

انتهای پیام/63002/ط/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول