اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری شهرکرد خبر داد

ثبت‌نام 465 نفر شرکت کننده در جشنواره هفت سین و سبزه‌های نوروزی

نوروزیمدیر عامل سازمان رفاهی،تفریحی شهرداری شهرکرد از ثبت نام 465 نفر شرکت کننده به منظور رقابت در سومین جشنواره بزرگ هفت سین و سبزه های نوروزی در این شهر خبر داد.

ثبت‌نام 465 نفر شرکت کننده در جشنواره هفت سین و سبزه‌های نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدرضا امیدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: از این تعداد 102 نفر در بخش چینش سفره هفت سین با نگاه مدرن، 91 نفر در بخش چینش سفره هفت سین بانگاه سنتی، 130 نفر در بخش سبزه آرایی و 142 نفر در بخش ویژه تهیه تخم مرغ‌های رنگ آمیزی شده ی خانگی مختص کودکان و نوجوانان زیر 15 سال شرکت نمودند.

وی با بیان اینکه زمان چینش این آثار روز چهارشنبه 21 اسفندماه جاری رأس ساعت 3 بعدازظهر در محل سالن تختی شهرکرد است، افزود: مراسم جشن باشکوه استقبال از بهار و انتخاب آثار برتر این جشنواره روز پنج شنبه 22 اسفندماه جاری رأس ساعت 2 بعد از ظهر با حضور مسئولان و عموم شهروندان در همین مکان برگزار خواهد شد. 

امیدی در ادامه بر ضرورت پایبندی به سنت‌های بومی تأکید کرد و گفت: باید در نگهداری سنت‌های زیبای خودکوشا باشیم، چون این سنت‌ها ما را تا این زمان حفظ کرده است.

مدیر عامل سازمان رفاهی، تفریحی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: تصویر تمامی آثار این جشنواره در کتابی نیز چاپ و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/68001/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول