اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین خبر داد

برپایی جشنواره هفت‌سین و سبزه‌های نوروزی در قزوین

معاون هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین گفت: نخستین جشنواره هفت‌سین و سفره‌های نوروزی در قزوین برپا می‌شود.

برپایی جشنواره هفت‌سین و سبزه‌های نوروزی در قزوین

صادق آریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: نخستین جشنواره هفت‌سین و سبزه‌های نوروزی همزمان با 27 و 28 اسفندماه با هدف ایجاد روحیه شور و نشاط در بین شهروندان و خانواده‌ها برگزار می‌شود.

وی افزود: در این جشنواره که شرایط برای شرکت شهروندان در مقاطع مختلف سنی فراهم شده، علاوه بر اینکه سنت‌های پسندیده قدیمی و ایرانی احیاء می‌شود، شرایط برای نشاط و شادابی شهروندان فراهم شده است.

معاون هنری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین با بیان اینکه مکان‌های مختلفی برای ثبت‌نام از متقاضیان شرکت در این جشنواره در نظر گرفته شده است، ادامه داد: معاونت هنری سازمان فرهنگی واقع در ضلع شمالی بوستان هشت بهشت، فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س)، طبقه اول، خانه فرهنگ و کتابخانه محمدیه در خیابان سپه، کوچه محمدیه، خانه فرهنگ و کتابخانه شهید نواب صفوی واقع در خیابان نواب، بالاتر از چهارراه راهنمایی رانندگی آماده ثبت‌نام علاقه‌مندان هستند.

آریان اضافه کرد: خانه فرهنگ پردیس واقع در خیابان نوروزیان، کوچه حکمت 62 و کتابخانه اندیشه واقع در انتهای خیابان نوروزیان، روبه‌روی مجتمع چهارصد دستگاه را نیز باید به مراکز ثبت‌نام افزود.

علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره‌های 3678190، 2564971، 3351003، 3661672 و 3678989 تماس بگیرند.

انتهای پیام/2667/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول