اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبر داد

برگزاری اختتامیه جشنواره دوسالانه فیلم کوتاه بسیج زنجان

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان از برگزاری اختتامیه جشنواره دوسالانه فیلم کوتاه بسیج زنجان خبر داد.

برگزاری اختتامیه جشنواره دوسالانه فیلم کوتاه بسیج زنجان

سیدجواد هاشمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سومین جشنواره دوسالانه فیلم کوتاه بسیج زنجان امروز در فرهنگسرای امام خمینی (ره) زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم هنرمندان، فیلم‌سازان و هنردوستان حضور دارند، تصریح کرد: آثار رسیده به جشنواره در محورها و موضوعات بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

این مسئول ادامه داد: بیداری اسلامی و مقاومت ملت، انتظار و امیدگرایی، مضامین اجتماعی و تحقق شعار سال (حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی) در بخش‌های داستانی، مستند، انیمیشن، نماهنگ و فیلم‌نامه نویسی از دیگر محورهای این جشنواره بود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان یادآور شد: دبیرخانه سومین جشنواره دوسالانه فیلم کوتاه بسیج زنجان از اول تیرماه سال جاری آغاز به کار کرد و امروز نفرات برتر این جشنواره معرفی می‌شوند.

هاشمی از اکران فیلم‌های این جشنواره همزمان با برگزاری مراسم اختتامیه خبر داد و گفت: فیلم‌های این جشنواره امروز اکران می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از این فیلم‌ها دیدن کنند.

وی با بیان اینکه آثار خوبی به جشنواره ارسال شده است، خاطرنشان کرد: به گفته داوران جشنواره امسال در بخش داستانی و مستند آثار ارزشمند و فاخری به جشنواره رسیده است.

انتهای پیام/73003/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول