اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

مسئولان اصفهانی به جشنواره تولید ملی بی‌مهری کردند

مسئول سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: مسئولان اصفهانی به اندازه‌ای که به سایر جشنواره‌های فیلم در اصفهان توجه دارند به این جشنواره توجه نداشتند و این جشنواره به نوعی مورد بی‌مهری قرار گرفت.

مسئولان اصفهانی به جشنواره تولید ملی بی‌مهری کردند

سید محمدتقی نوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان درباره دومین جشنواره فیلم کوتاه «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» با اشاره به اینکه در دومین جشنواره تعداد آثار زیاد اما جشنواره در بخش جنبی بسیار خوب بود، اظهار کرد: مقالات و فیلم‌نامه‌ها خوب بود و از آثار فیلم‌سازان مشخص بود که صرفا برای جشنواره ملی فیلم کوتاه اثر ساخته بودند.

وی افزود: این جشنواره‌ها بسیار اثرگذار است، چرا که تولیدات فیلم کوتاه در زمان کم و با امکانات ناچیز ساخته شده ‌است.

مسئول سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: آثار فرهنگی با محتوای فرمایش رهبری و با محوریت تولیدات داخلی به غیر از این جشنواره در جای دیگر به چشم دیده نمی‌شود.

وی یکی از بخش‌های خوب این جشنواره‌ را موضوع فیلم نقش زن در جامعه و خانواده عنوان کرد و گفت: تشکیلات جوان این جشنواره و در واقع شرکت‌کنندگان جوان در این جشنواره نیز بسیار قابل توجه است.

نوری گفت: با وجود همه بی‌مهری‌ها آثار رسیده به جشنواره تولید ملی امسال در مقایسه با سال گذشته بهتر بود اما امید دارم سال آینده خیلی بهتر و با ضعف کمتری همراه باشد.

وی افزود: بنده مسئول کمیته سینمایی جشنواره کودک هستم و معتقد هستم حمایتی که از جشنواره فیلم کودک و جشنواره فیلم حسنات شد از این جشنواره نشد.

مسئول سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان تاکید کرد: این جشنواره از وزارت ارشاد در تهران حمایت شد و به هر عنوان از سوی مسئولان و مدیران مناطق چند گانه استان اصفهان حمایت نشد.

انتهای پیام/63012/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول