اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معرفی نفرات برتر جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه‌های آزاد شرق کشور‌

طی مراسمی اختتامیه جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه‌های آزاد شرق کشور در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برگزار شد.

معرفی نفرات برتر جشنواره تئاتر دانشجویی دانشگاه‌های آزاد شرق کشور‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مسئول امور فرهنگی دانشگاه آزاد بیرجند پیش از ظهر امروز در اختتامیه هفتمین جشنواره تئاتر دانشجویی اظهار داشت: برگزاری این جشنواره‌ها فرصت مناسبی برای دانشجویان دانشگاه‌های خراسان جنوبی است تا توانایی فرهنگی خود را در سطح سایر دانشگاه‌ها به نمایش بگذارند.

حجت‌الاسلام حسین واقعی با بیان این‌که 47 اثر نمایشی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است، تصریح کرد: از این تعداد 15 اثر برگزیده شد و در مدت سه روز آثار به نمایش گذاشته شد.

مدیر فرهنگی منطقه 9 دانشگاه آزاد کشور نیز در این مراسم اظهار داشت: طی آخرین مصوبه هیئت رئیسه دانشگاه آزاد 14 درصد بودجه دانشگاه به مسائل فرهنگی اختصاص داده ‌شد.

حجت‌الاسلام سیدحسین محتشمی با بیان این‌که در این جشنواره سیر جدیدی از موضوع تئاترها مشاهده شد، تأکید کرد: دانشگاه آزاد تمامی تلاش خود را برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای مسائل فرهنگی به کار می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد بیرجند نیز در این مراسم اظهار داشت: یکی از رویکردهای جمهوری اسلامی ایران توسعه و ترویج فرهنگ اسلامی در جهان است و جوانان در اجرای توسعه فرهنگ اسلامی نقش به سزایی دارند.

سیدحسن هاشمی با بیان این‌که هنر در کشور ایران بسیار غنی است، اذعان داشت: باید در تئاترها به فرهنگ دفاع مقدس توجه بیشتری شود.

انتهای پیام/69017/ش20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول