اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خرمشهر:

چرا هیچ‌کس پاسخگوی علت ملاقات کاترین اشتون با فتنه‌گران نیست؟

امام جمعه خرمشهر گفت: چرا هیچ‌کس پاسخگوی علت ملاقات کاترین اشتون با فتنه‌گران نیست و هرکس توپ را به زمین دیگری می‌اندازد.

چرا هیچ‌کس پاسخگوی علت ملاقات کاترین اشتون با فتنه‌گران نیست؟

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، حجت‌الاسلام سید نبی موسوی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خرمشهر در مسجد جامع این شهر، اظهار داشت: ملاقات مسئول سیایت خارجی اروپا با فتنه‌گران علمی غیر قابل قبول است که بایستی با مسئولان اهمال کار در این زمینه برخورد جدی شود.

وی با ابراز تاسف از این اقدام خاطرنشان کرد: متاسفانه هیچ کس پاسخگوی این ملاقات نیست و هر کس توپ را به زمین دیگری می‌اندازد.

خطیب جمعه خرمشهر در ادامه با اشاره به اینکه سفر مقامات اروپایی تنها برای حل مشکلات خودشان است گفت: تجربه نشان داده سفر هیئت‌های اروپایی برای رفع مشکلات خودشان است و آنها دلشان برای ملت مسلمان ایران نسوخته است.

موسوی با اشاره به ادعای نقض حقوق بشر در ایران اسلامی توسط غربی‌ها تصریح کرد: مجازات سران فتنه که به دنبال آشوب و فتنه‌انگیزی در کشور بودند از دید مدعیان دروغین حقوق بشر نقض حقوق بشر تلقی می‌شود این در حالی است که از نقض علنی حقوق بشر در کشورهایی همچون عراق، بحرین، عربستان و جنایت تروریست‌ها در سوریه و دیگر کشور‌ها چشم پوشی می‌کنند.

امام جمعه خرمشهر در ادامه به در پیش بودن چهارشنبه سوری اشاره کرد و گفت: مردم بایستی افرادی که از فرهنگ اسلامی و شهروندی به دور هستند و باعث ایجاد مزاحمت برای دیگران می‌شوند را نهی از منکر کنند.

وی در ادامه خطبه‌ها به موضوع مشکل بیکاری جوانان در خرمشهر اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل بیکاری بایستی تلاش بیشتری صورت بگیرد.

این مسئول عنوان داشت: عموم افرادی که مشکل کار دارند فاقد تخصص و حرفه هستند که بایستی در این زمینه به تخصصی روی بیاورند.

موسوی به ایام حزن‌انگیز ایام فاطمیه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به همزمانی ایام فاطمیه با ایام نوروز بایستی حرمت این ایام به بهترین وجه نگه داشته شود.

انتهای پیام/2329/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول