اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار امیری:

دیدار اشتون با عوامل فتنه اشتباه بود/اقدام سخیفی که قابل پذیرش نیست

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد با ابراز تأسف از مسئولان هماهنگ‌کننده دیدار مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با عوامل فتنه، گفت: این اقدام سخیفی بود که قابل پذیرش نیست.

دیدار اشتون با عوامل فتنه اشتباه بود/اقدام سخیفی که قابل پذیرش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سردار یونس امیری ظهر امروز در آیین معارفه فرماندهی سپاه ناحیه دهدشت با اشاره به روز بزرگداشت شهدا و صدور فرمان امام مبنی بر تشکیل بنیاد شهید در 22 اسفند 58، اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی امورات شهدا، ایثارگران و جانبازان است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: حقیقتاً شهدا بر گردن همه ما حق دارند و ما تا ابد مدیون جانفشانی و ایثار شهدای گرانقدر هستیم.

امیری، توطئه‌های 35 ساله دشمنان در ساقط کردن حکومت اسلامی را یادآور شد و با اشاره به سخن امام که فرمودند«در جنگ ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم» افزود: شهدا درس بزرگی به دشمنان این مرز و بوم دادند و به لطف الهی به جهت اینکه این انقلاب خدایی و برگرفته از مکتب اسلام و قرآن بود توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد: ما مبارزه می‌کنیم و اعتقاد داریم که این مبارزه و کینه‌ای که به دشمن داریم مقدس است.

امیری، دشمنان نظام و انقلاب را کافر خواند و با بیان اینکه دشمن برای ضربه زدن به ریشه‌های اعتقادی ما در تلاش است، افزود: شهدا درس خوبی به دشمن دادند.

این مسئول، موفقیت‌های ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف را متذکر شد و ابراز داشت: با اعتمادسازی که ایران در بین مردم دنیا بوجود آورده است و به برکت بصیرت و آگاهی که امام دادند، مردم دنیا روشن شدند و فریب دشمن را نخواهند خورد.

امیری با بیان اینکه دشمن از استقلال کشورمان ناراحت است، پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را به برکت از خودگذشتگی شهیدان دانست و گفت: ما به نعمت‌های بزرگ ولایت و انقلاب اسلامی افتخار می‌کنیم و با اعتقاد راسخ در راه دین و انقلاب از همه چیز می‌گذریم.

فرمانده ارشد نظامی کهگیلویه و بویراحمد، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر انقلاب را یادآور شد و با ابراز تأسف از اینکه سران و رؤسای قوا این مهم را به زیردستان خود واگذار کردند، خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب به خوبی راه را برای همه روشن می‌کنند اما ما وظایف را به خوبی انجام نمی‌دهیم.

امیری، توجه به فرامین و نکات ارزنده رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی را ضروری خواند و گفت: مردم باید این موضوع را از مسئولان مطالبه کنند.

این مسئول، دیدار اشتون مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا با عوامل فتنه را متذکر شد و با ابراز تأسف از هماهنگ کنندگان این دیدار، ابراز داشت: کشوری که ولایی است به هیچ عنوان این موضوع را نمی‌پذیرد و زیر بار تحقیر نمی‌رود.

امیری تأکید کرد: از همین‌جا اعلام می‌کنیم که با این گونه رفتار مسئولان سخت مخالف هستیم و به عنوان پاسداران انقلاب به هیچ عنوان این اقدام سخیف را نمی‌پذیریم.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به معارفه فرماندهی سپاه ناحیه دهدشت رویکرد جدید مجموعه سپاه را بهره‌گیری از پیشکسوتان در جایگاه هدایت و انتقال تجربیات عنوان و تصریح کرد: پست‌ها به جوانان واگذار می‌شود تا از نیروی جوانی و انرژی در جایگاه تحرک استفاده شود.

امیری در پایان با تقدیر از زحمات سرهنگ پاکزادمقدم با بیان اینکه خدمات ارزنده وی در پیشگاه خدای متعال ثبت و ضبط می‌شود، برای سرگرد برومند زاده فرمانده جوان سپاه ناحیه دهدشت آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/82016/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول