اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت یاسوج:

اشتون هدفی جز حمایت از فتنه‌گران در سفر به تهران نداشت

امام جمعه موقت یاسوج گفت: هدف اصلی سفر اشتون به ایران حمایت از فتنه‌گران بود.

اشتون هدفی جز حمایت از فتنه‌گران در سفر به تهران نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت ایام فاطمیه از مردم این استان خواست تا در برنامه‌های نوروزی خود به این ایام توجه داشته باشند و حرمت ایام فاطمیه در نظر گرفته شود.

امام جمعه موقت یاسوج ادامه داد: در کرامات بی‌بی دو عالم حرف‌های زیادی زده شده و کتاب‌های بی‌شماری نوشته شده است، اما همه این‌ها ذره‌ای از عظمت آن بانوی بزرگ را بیان نکرده است.

حسینی‌صدر در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به سالروز بمباران شیمیایی حلبچه در عراق اشاره کرد و گفت: سازمان‌های حقوق بشری در آن روز کجا بودند تا همدستی رژیم بعث عراق و کشورهای غربی را در این جنایات ببینند.

وی با بیان اینکه کشورهای غربی به دروغ از حقوق بشر دم می‌زنند، تصریح کرد: اکنون هم به دلیل دشمنی و عداوتی که با جمهوری اسلامی دارند بحث حقوق بشر را برای برخورد با این ملت پیش می‌کشند.

امام جمعه موقت شهر یاسوج با تسلیت سالروز وفات حجت‌الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی (ره) تصریح کرد: بی‌شک آن مرحوم بیشترین نقش در تعیین رهبری پس از امام را داشت که اقدامی بزرگ و شایسته به شمار می‌رود.

حسینی‌صدر در ادامه اظهارات خود در خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع مجلس خبرگان اشاره کرد و با بیان این‌که معظم‌له از وضعیت فرهنگی در کشور نگران هستند، از مسئولان فرهنگی خواست تا در برآورده کردن انتظارات رهبری و رفع دغدغه‌های فرهنگی ایشان تلاش کنند.

وی، گریزی هم به سفر اشتون به ایران زد و گفت: هدف سفر وی به ایران قابل پیش‌بینی بود چرا که هدفی جز حمایت از فتنه‌گران نداشت.

امام جمعه موقت یاسوج در پایان با ابراز تأسف از این اقدام اشتون، خاطرنشان کرد: مسئولان نظام به خصوص رئیس قوه قضاییه در برابر این اقدام از خود واکنش انقلابی نشان دادند.

انتهای پیام/2571/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول