اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شاهین‌دژ:

جوانان منزلت ایام فاطمیه را حفظ می‌کنند

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: جوانان منزلت ایام فاطمیه را همیشه و با وجود تقارن آن با اعیاد نوروز حفظ می‌کنند.

جوانان منزلت ایام فاطمیه را حفظ می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهین‌دژ، حجت‌الاسلام نقی باقری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان در جمع مردم اظهار داشت: حضرت زهرا (س) مادر امام حسن و امام حسین و مادر زینب کبری پرستار و افشاکننده جنایت‌های صحنه عاشورا هستند.

وی با تأکید بر اینکه در ایام فاطمیه مقام و منزلت ایشان حفظ می‌شود، ادامه داد: حضرت فاطمه (س) با وجود داشتن سن کم و عمر کوتاه به ما درس آزادی، آزادگی، ایثار و مقاومت را آموخت.

باقری به فرا رسیدن روز ملی شدن صنعت نفت اشاره کرد و ادامه داد: زمانی کشورهای غربی و شرقی مخالف ملی شدن صنعت نفت بودند، اکنون نیز دست به دست یکدیگر داده‌اند تا مانع استقلال ایران در فناوری انرژی هسته‌ای شوند.

امام جمعه شاهین‌دژ ادامه داد: با این اوصاف باید پذیرفت دشمنی سران کشورهای اروپایی با ایران و اسلام نه‌تنها در پیروزی انقلاب بلکه در دهه‌های خیلی قبل ریشه دارد، به‌طوری‌که عزت و سربلندی ملت ما برای آنها قابل پذیرش نیست.

باقری به سفر اشتون به ایران و دیدار وی با فتنه‌گران اشاره کرد و ادامه داد: تا اینجا شاید عده‌ای متوجه نبودند و جمعی از جوانان نمی‌پذیرفتند اغتشاشات سال 88 فتنه آمریکایی و غربی بود و منشاء داخلی نداشت ولی با این دیدار بر همگان معلوم شد این فتنه آمریکایی با تحریک آمریکا و غرب اتفاق افتاد.

وی اظهار داشت: دیدار کاترین اشتون با سران فتنه، ما را به یقین و باور رساند آمریکا این اغتشاشگران را حمایت می‌کرد و اجرای طرح براندازی نظام اسلامی را در دستور کار داشتند.

امام جمعه شاهین‌دژ در پایان اضافه کرد: از این پس این انتظار وجود دارد مسئولان دقت کنند تا چنین اتفاقی تکرار نشود اگر تکرار شود این بار مردم جواب می‌دهند که پاسخ دادن مردم برای دولتمردان خوب نیست.

انتهای پیام/61002/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول