اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اردبیل:

دولت برای حل مشکل آب شرب و راه‌ها با جدیت اقدام خواهد کرد

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: دولت برای حل مشکل آب شرب و راه‌ها با جدیت اقدام خواهد کرد.

دولت برای حل مشکل آب شرب و راه‌ها با جدیت اقدام خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید کمال‌الدین میرجعفریان عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات راه‌ها که با حضور معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در خلخال برگزار شد، گفت: دغدغه دولت در سال جدید تلاش برای حل مشکل آب شرب و کشاورزی و در کنار آن توسعه و آبادانی حوزه راه‌هاست.

وی ادامه داد: در حال حاضر در نگاه به پروژه‌ها بعضی از پروژه‌ها به تکمیل خود راهی نزدیک دارند که از جمله آنها سد کوثر در شهرستان کوثر است که هم اکنون بیش از 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون عمرانی استاندار اردبیل به سد بفراجرد خلخال نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: این سد با هدف تامین آب شرب خلخال در دراز مدت در حال اجراست در حال حاضر سه تا چهار ماه به آبگیری این سد در خلخال مانده که انتظار می رود در کوتاهترین زمان این دو پروژه تکمیل و موجبات تحول در حوزه آب و کشاورزی در شهرستان‌‌های مذکور را فراهم آورد.

میرجعفریان تصریح کرد: پروژه خلخال سرچم که در دل آن اقتصاد و اشتغال نهفته است و باید در برنامه ریزی‌ها دیده شود و این مسیر شهرستان خلخال را به مرکز استان و در نزدیک‌ترین زمان به مرکز کشور وصل می‌کند که در سال گذشته فعالیت زیادی با به کارگیری تمام توان مجموعه استان در حوزه راه و شهرسازی و استانداری اردبیل انجام شده است.

وی اضافه کرد: قیر مورد نیاز کوثر و پروچ از پیش داده شده تا این پروژه سرعت بیشتری بگیرد و برای مرتفع شدن این مشکل مطمئنا در راه‌های روستایی از ماده 10 و 12 و ماده 27 کمک خواهیم گرفت تا مشکلات رفع شود.

علی حیدری اناری، قائم مقام وزیر راه و شهرسازی و مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز از عملکرد یک ساله این اداره‌کل گزارشی ارائه کرد.

انتهای پیام/62008/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول