اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی صورت گرفت

تجلیل از کادر پرستاری مراکز درمانی کهگیلویه

طی مراسمی 108 نفر از کادر پرستاری مراکز درمانی کهگیلویه تجلیل شدند.

تجلیل از کادر پرستاری مراکز درمانی کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز در مراسمی با حضور امام جمعه دهدشت و تعدادی از مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، 108 نفر از کادر پرستاری بیمارستان امام خمینی تجلیل شدند.

در این مراسم که در سالن اجتماعات بیمارستان دهدشت برگزار شده بود، سید امین یوسفی‌نیا با بیان اینکه امسال هیچ‌گونه مرگ مادر باردار در بیمارستان رخ نداده است، گفت: عملکرد بیمارستان امام خمینی دهدشت نسبت به سایر بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سطح استان خوب ارزیابی شده است.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت تصریح کرد: 75 درصد تخت‌های بیمارستان در طول ماه اشغال می‌شود.

یوسفی‌نیا خدمات کادر پرستاری بیمارستان امام خمینی دهدشت با امکانات موجود را مطلوب خواند و افزود: به خاطر مراقبت‌های بعد از عمل و کیفیت خوب خدمات کادر پرستاری این بیمارستان، عوارض بعد از عمل در مقایسه با سایر نقاط کهگیلویه و بویراحمد پایین‌ترین میزان را داشته است.

به گفته یوسفی‌نیا در نظرسنجی‌های صورت گرفته از بیماران کمترین انتقادات و نارضایتی از گروه پرستاری بوده است و این نشان‌دهنده خدمات مطلوب و رضایت‌بخش کادر پرستاری این بیمارستان است.

وی تعامل پرستاران و پزشکان در خدمات‌دهی شایسته به بیماران را مؤثر خواند و گفت: پرسنل بیمارستان امام خمینی دهدشت از فوق برنامه‌های اجرا شده به مناسبت‌های مختلف استقبال خوبی داشتند.

یوسفی‌نیا تغییرات صورت گرفته در طول 6 ماهه دوم سال جاری در بیمارستان را متذکر شد و ابراز داشت: تجهیز و راه‌اندازی اورژانس خاتم‌الانبیا(ص) ضمن ایجاد آرامش به کادرهای درمانی باعث کیفیت‌بخشی به خدمات شده است.

وی با اشاره به بعد مسافتی اورژانس با بیمارستان، احداث راهروی ارتباطی اورژانس با بخش‌های بیمارستان را ضروری دانست و افزود: احداث این راهرو در جهت انتقال سریع و به موقع بیماران به بخش‌ها در حال احداث است.

به گزارش فارس در پایان این مراسم به 108 نفر از کادر پرستاری بیمارستان امام خمینی دهدشت با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/82016/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول