اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مراسم تجلیل از پرستاران باشتی عنوان شد

افزایش تعداد پرستاران باشت به 15 پرستار/اشتغال به کار 2 پرستار مرد

رئیس شبکه بهداشت باشت از افزایش تعداد پرستاران باشت به 15 پرستار خبر داد.

افزایش تعداد پرستاران باشت به 15 پرستار/اشتغال به کار 2 پرستار مرد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، بعد از ظهر امروز طی مراسمی و با حضور مسئولان استانی، فرماندار، امام جمعه باشت، رئیس شبکه بهداشت، جمعی از پرسنل شبکه بهداشت و درمان باشت و اصحاب رسانه در مسجد بوستان از پرستاران باشتی تجلیل شد.

کریم رضایی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت در این مراسم شغل پرستاران را شغلی شریف و پر مشقت برشمرد و اظهار کرد: پرستاری ما باید با الگوبرداری از حضرت زینب باشد چرا که پرستار باید با توجه به شرایط بیمار خود و با کنترل و تسلط کامل بر شرایط، با قدرت صبر بالا با بیماران برخورد داشته باشد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان باشت تصریح کرد: رمز موفقیت و ماندگاری یک پرستار در عملکرد شایسته او و برخورد صحیح و به ‌جا با بیماران و در اولویت‌های بعدی همکاران و اطرافیان خود است که باید ضمن فرهنگ‌سازی در جامعه به خصوص در میان پرستاران به ارتباط سالم و پایدار پرستار و بیمار تاکید کرد.

وی عنوان کرد: یکی از مشکلات موجود در خصوص بحث پرستاران کمبود پرستار و به ویژه پرستار مرد بوده که موجب اعتراضات بسیاری شده بود اما با رایزنی‌ها و تلاش‌های متعدد مسئول شبکه بهداشت و درمان و حمایت مسئولان استانی توانستیم تا حدودی این مشکل را رفع و از پنج پرستار به 15 پرستار ارتقاء داده و دو پرستار مرد را نیز در باشت مشغول کنیم.

رضایی با تبریک میلاد حضرت زینب و روز پرستار به تمامی پرستاران و اقشار مختلف، جامعه پرستاران را لایق تجلیل دانست و اذعان کرد: اگر چه در خدماتی که پرستاران انجام می‌دهند این تقدیر ناچیز است اما برای قدردانی از زحمات بی‌دریغ آن‌ها در این مناسبت که به نام پرستار نیز بوده زحمات آن‌ها را ارج می‌نهیم.

در پایان این مراسم به پاس زحمات پرستاران از 15 پرستار باشتی با اهدای لوح‌ها و هدایایی از سوی شبکه بهداشت و درمان تجلیل شد.

انتهای ‌پیام/82017/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول