اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان خبر داد

اجرای آبیاری تحت فشار در 328 هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان از اجرای آبیاری تحت فشار در 328 هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان خبر داد.

اجرای آبیاری تحت فشار در 328 هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، حسین قیصری پیش از ظهر امروز در نشست با کشاورزان و تولیدکنندگان کشاورزی دشتستان اظهار داشت: خدمت به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است و باید خدمت بی‌منت و با بالاترین کیفیت به جامعه هدف ارائه شود.

وی با اشاره به نقش و جایگاه کشاورزان در پیشرفت و توسعه افزود: بدون تردید کشاورزان از زحمت‌کش‌ترین اقشار جامعه هستند و باید با تلاش دسته‌جمعی برای رفاه و آسایش این قشر اهتمام ورزیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان با بیان اینکه 70 درصد سطح زیر کشت استان بوشهر متعلق به دشتستان است خاطرنشان کرد: در دشتستان به دلیل سطح بالای زیر کشت، تعداد زیادی کشاورز و تولیدکننده در امر کشاورزی دخیل هستند و این اداره در راستای بهبود وضعیت کشاورزان اهتمام دارد و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

قیصری گفت: برای اصلاح شیوه آبیاری در دشتستان تاکنون اقدامات زیربنایی و مهمی انجام شده که ارائه تسهیلات به آبیاری تحت فشار از این اقدامات است.

وی از اجرای آبیاری تحت فشار در 328 هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان خبر داد و افزود: بیش از 38 پروژه آبیاری تحت فشار در دشتستان در سطح 328 هکتار از اراضی دشتستان با اعتباری بالغ بر 8.8 میلیارد ریال مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان بیان کرد: با توجه به استعدادهای مناسب کشاورزی در دشتستان باید با ارائه تسهیلات بیشتر زمینه پرورش این استعدادها فراهم شود.

قیصری تاکید کرد: فعالان بخش کشاورزی و فارغ‌التحصیلان رشته‌های کشاورزی که علاقمند به فعالیت در این زمینه باشند از تسهیلات کم‌بهره با تایید کارگروه کشاورزی برخوردار می‌شوند و اداره جهاد کشاورزی در این راستا اهتمام ویژه دارد.

انتهای پیام/2452/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول