اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

تشکیل اتاق فکر لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: تشکیل اتاق فکر برای برنامه‌ریزی مناسب از نیازهای امروز اقتصاد مقاومتی است، بر همین اساس لازم است تا تعیین راهکارهای عملیاتی برای تحقق این امر، در اولویت برنامه‌های استان قرار بگیرد.

تشکیل اتاق فکر لازمه تحقق اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام ظهر امروز در جمع مدیران ارشد این استان، اظهار کرد: تعیین راهکارهای عملیاتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی، باید در اولویت برنامه‌های استان قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه تا ایمان در وجود انسان مستقر نشود، ایمان واقعی نیست، افزود: یکی از لوازم استقرار ایمان در وجود انسان این است که صدق در ایمان باشد و تا زمانی که ایمان با صداقت همراه نباشد، نمی‌تواند انسان را به کمال مطلوب برساند.

نکونام رابطه ایمان و صدق را ناگسستنی دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های اهل یقین، صدق است و بدون شک، ایمان و اعتقاد به خداوند و معاد نیز اگر با صدق همراه نباشد، باوری پوچ است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به توصیه‎های رهبر معظم انقلاب در رابطه با اقتصاد مقاومتی، گفت: درک از مسائل روز، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های مؤمن صادق است.

وی اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین مسئله روز کشور دانست و افزود: همگان باید به آن توجه کافی داشته باشند.

نکونام خاطرنشان کرد: باید همه به فرمان ولی امر مسلمین جهان لبیک بگویند و وارد میدان شوند و در زمینه اقتصاد مقاومتی، گفتمان‌سازی کنند تا به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

وی اقتصاد مقاومتی را مهم‌ترین راهکار ماندگاری نظام جمهوری اسلامی دانست و افزود: به یقین اقتصاد مقاومتی دشمن‌شکن و پایدار آفرین است.

نکونام اقتصاد مقاومتی را نقشه راه آینده کشور بیان کرد و گفت: به یقین مطرح کردن این بحث مهم و در این شرایط از طرف رهبر معظم انقلاب برای توجه دادن مردم به تولیدات داخلی و قطع ارتباط با بیگانگان است، بر همین اساس باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی همگی از خودمان شروع کنیم.

انتهای پیام/68001/ط30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول