اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

داشتن زمان‌بندی در فعالیت‌های مدیران امری ضروری است

استاندار قزوین گفت: داشتن اصل زمان‌بندی در فعالیت‌های مدیران براساس فرمایشات مقام معظم رهبری یک امر ضروری و مهم است که باید در همه پروژه‌ها و برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد.

داشتن زمان‌بندی در فعالیت‌های مدیران امری ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه در جلسه شورای اداری استان که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مشکلاتی که در برگزاری جلسات استانداری وجود داشت، کثرت آ‌ن‌ها و شباهت برخی از آن‌ها با یکدیگر بود.

وی افزود: تعدد جلسات مشکلاتی را به وجود می‌آورد که یکی از آن‌ها افزایش تعداد مصوبات بدون در نظر گرفتن مطلوبیت خروجی بود.

استاندار قزوین اضافه کرد: در 11 ماهه سال جاری حدود دو هزار و 700 مصوبه در جلسات استانداری به تصویب رسیده است.

روزبه بیان کرد: یکی از مهمترین علل افزایش تعداد مصوبات بدون خروجی مطلوب، ارجاع بی‌مورد موضوعات از یک جلسه به جلسه دیگر بود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم واقع‌بینانه به این موضوع توجه کنیم قطع یقین افزایش تعداد جلسات و مصوبات آن آفت‌زا است.

استاندار قزوین ابراز کرد: میزان قابل توجهی از وقت مدیران دستگاه‌های اجرایی که می‌تواند برای پیشبرد اهداف دستگاه اجرایی صرف شود در این جلسات متعدد به بطالت گذشته است.

روزبه عنوان کرد: بنابراین باید رویکردی اتخاذ شود که جلسات با موضوعات مشابه با یکدیگر ادغام شود تا وقت کمتری از مدیران دستگاه‌های اجرایی گرفته شود و در مدت زمان کمتر موضوعات به ترتیب اولویت مورد بررسی قرار گیرد.

وی ابراز کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که با برگزاری جلسات به خروجی مطلوب‌تری دست یابیم و گزارش عملکرد پرباری ارائه دهیم.

استاندار قزوین با بیان اینکه داشتن اصل زمان‌بندی در فعالیت‌های مدیران بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری یک امر ضروری و مهم است، اظهار کرد: مدت زمان، کیفیت، نظارت و مسئولیت هر مصوبه‌ای باید به خوبی مشخص شود تا در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه دست یابیم.

روزبه ضمن تأکید بر استفاده مطلوب از ظرفیت ایام نوروز برای شناساندن ظرفیت‌های استان به مسافران نوروزی گفت: باید رسم میزبانی و ادب خود را با میهمان‌نوازی درست و مناسب از مهمانان نوروزی حفظ کنیم.

انتهای پیام/77010/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول