اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

امسال در نحوه پذیرایی از مسافران نوروزی باید نوآوری شود

استاندار قزوین گفت: امسال در نحوه پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی نوآوری شود.

امسال در نحوه پذیرایی از مسافران نوروزی باید نوآوری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مرتضی روزبه ظهر امروز در چهارمین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر اظهار داشت: ایام نوروز فرصت مغتنمی برای معرفی ظرفیت‌های اقتصادی و گردشگری قزوین با هدف جذب سرمایه‌گذاری و رونق اقتصاد گردشگری است.

وی افزود: گردشگران و مسافران نوروزی میهمانانی هستند که از نظر شرعی حقوقی بر گردن ما دارند و باید تمام تلاش و سعی مدیران در راستای بزرگداشت، تکریم و احترام آنها صورت بگیرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه فرهنگ تکریم و خوش رفتاری با گردشگران بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های این حوزه را حل می‌کند، یادآور شد: گردشگری فرصت مناسبی برای رونق اقتصاد و صنعت گردشگری است و نباید از این حوزه غفلت کنیم.

روزبه اضافه کرد: در تمام مناطق و نواحی استان این ظرفیت برای رونق و جذب گردشگران وجود دارد اما متأسفانه تلاش و کوشش شایسته‌ای برای معرفی این ظرفیت‌ها صورت نگرفته است.

این مسئول با تأکید بر اینکه در خدمت به گردشگران باید نوآوری کنیم، تصریح کرد: امسال مدیران و اعضای ستاد باید در نحوه پذیرایی از میهمانان و چگونگی جذب گردشگر نوآوری و ابتکار داشته باشند.

استاندار قزوین اضافه کرد: متأسفانه تاکنون در معرفی و شناساندن جاذبه‌ها و ظرفیت‌های گردشگری قزوین کوتاهی و کم کاری شده است که این نقیصه باید رفع شود.

روزبه با بیان اینکه برای معرفی قزوین حرکت نو و خلاقانه‌ای لازم است، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز نباید دچار افراط و تفریط شویم و تقارن تعطیلات نوروزی با ایام فاطمیه فرصت مناسبی برای رونق گردشگری با محوریت اماکن مذهبی است.

گفتنی است در ابتدای این جلسه گزارشی از برنامه‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی معاونت‌های ستاد و رؤسای ستادها شهرستانی ارائه شد.

انتهای پیام/2667/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول