اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

حرمت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در نوروز حفظ شود

فرماندار سوادکوه با اشاره به همزمانی شهادت حضرت زهرا (س) با ایام نوروز، گفت: حرمت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در نوروز حفظ شود.

حرمت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در نوروز حفظ شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سواد کوه رجب علی وهابی صبح امروز در جمع مسئولان ادارات و نهادهای فرهنگی سوادکوه با اشاره به اینکه تربیت و معرفت و آداب و رسوم از شاخص‌های تعریف فرهنگ است، افزود: فرهنگ از طریق آموزش به نسل‌های بعد انتقال پیدا می‌کند.

فرماندار سوادکوه به برخی از شاخص‌های فرهنگی ایران اشاره کرد و ابراز داشت: زبان فارسی، نوروز، یلدا، شخصیت‌های اسطوره‌ای، معماری اسلامی و ایرانی و مذهب تشیع از مهم‌ترین شاخص‌های فرهنگی جامعه ما را تشکیل می‌دهند.

نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه با تاکید بر اینکه ارتقای فرهنگ عمومی به عنوان مبنای کار ما در شورای فرهنگ عمومی مطرح است، خاطر نشان کرد: بررسی و ارائه راهکار برای معضلات فرهنگی، تاکید بر جلسات کاربردی شورای فرهنگ عمومی، حفظ ارزش‌های دینی، فرهنگی، انقلابی و حذف سنت‌های غلط بخشی از رسالت‌های شورای فرهنگ عمومی است.

وی با یادآوری همزمان شدن نوروز با شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بر حفظ حرمت آن حضرت تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی لازم برای کاهش خسارت چهارشنبه آخر سال مورد توجه قرار گیرد تا برگزاری آن خسارت بار نشود.

انتهای پیام/86015/ک20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول