اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بابلسر:

نظارت بر مراکز و فروشگاه‌های بابلسر در ایام نوروز افزایش یابد

معاون فرماندار بابلسر گفت: نظارت بر مراکز و اماکن عمومی و فروشگاه‌ها در دستورکار بازرسی‌ها به‌ویژه در ایام نوروز قرار گیرد تا رضایت مسافران و مردم شهرستان حاصل شود.

نظارت بر مراکز و فروشگاه‌های بابلسر در ایام نوروز افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، رضا محسن‌پور امشب در جلسه بهداشت و امنیت غذایی با بیان اینکه تامین امنیت و سلامت جامعه دو وظیفه مهم دولتمردان است، اظهار داشت: با تحقق آن آرامش روحی و روانی در جامعه ایجاد شده و مردم نسبت به آینده خوش بین و امیدوار می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه دستور کار جلسات براساس اولویت‌های شهرستان باشد و صرف برگزاری جلسات نباشد، افزود: مدیران موظفند برای سه ماه نخست سال 93 برنامه‌ریزی مناسب را بر اساس اولویت‌های شهرستان تعریف کنند تا جلسات از حالت تک‌محوری و صرفاً جلسه بودن خارج شده و با نظرات کارشناسی همراه باشد.

محسن‌پور ادامه داد: باید بحث بهداشت و سلامت جامعه و شهروندان به عنوان یک امر مهم در اولویت کاری قرار گیرد.

این مسئول با تاکید بر لزوم فرهنگ‌سازی برای ارتقاء سلامت و بهداشت، افزود: تامین سلامت مردم یکی از نیازهای اساسی جامعه است که برای موفقیت در این راه ابتدا نیاز به فرهنگ‌سازی است.

معاون فرماندار بابلسر، مصوبات شورای امنیت غذایی و سلامت را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مساله سلامت و بهداشت مردم بر بسیاری از مسائل دیگر اولویت دارد و متولیان جامعه موظف هستند به منظور حفظ و ارتقاء سلامت و بهبود کیفیت زندگی مردم، تدابیر لازم اندیشیده و در حفظ قلمرو سلامت همگانی جامعه قاطعانه اقدام کنند.

وی در پایان گفت: نظارت بر مراکز و اماکن عمومی و فروشگاه‌ها در دستور کار بازرسی‌ها به‌ویژه در ایام نوروز قرار گیرد تا رضایت مسافران و مردم شهرستان حاصل شود.

انتهای پیام/86010/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول